kymco ck125 sattım bunu alacağım ne dersinzi?

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
iki dakikada buldun valla bravo

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rabileceginiz-en-baba-burgman-53838234/detay/

bunu al

erkin abi o kadar para yok ya elemanla 20 dk dır konuşuyorum hiçbir sıkıntısı yok diyor 1 sefer yan yatırdım motor koruması olduğu için birşey olmadı dedi gayet samimi geldi zaten adminlerimizden yanlış hatırlamıyorsam olcay nickli abimizde tavsiye etti sıkıntı yaşamadığını söyledi buna bakalım derim :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
aklını karıştırmak gibi olmasın ama fiyat bence çok. o fiyata 250 cc süper shadow alınır. çinlilerin ikinci eli çok kötüdür. yanlış seçim yapma.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
1500 tl ver ok derse al sonuçta 6 yaşında bi motor ne malı olduğu hakkında herkez birşey söylüyor ( macar,çin)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
1500 tl ver ok derse al sonuçta 6 yaşında bi motor ne malı olduğu hakkında herkez birşey söylüyor ( macar,çin)

okuduysan kask branda eldiven falan var konuşurkende pazarlık sünnet yaparız dedi bakalım ne kadar inecek
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Yıl
2005
Km
20461
:farao:

çinli alıyosun tamam dıştan tertemiz olabilir yarın birgün motor yattı ne olacak:silent:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
okuduysan kask branda eldiven falan var konuşurkende pazarlık sünnet yaparız dedi bakalım ne kadar inecek
tamam da arkadaş sen benim verdiğim fiyatı ver 1600 tl var de üstüne alma parasını da düşerim de yaklaşık 1525 verebilirim de zaten o motora ciddi ciddi kaç alıcı çıkacak diye düşünür sahibi ve sana istediğin fiyata verir benden demesi
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
o fiyat ona çok gibi kardeş 125cc den bence elinde nakit varken cc de yükseltebilirsin sana kalmış ama bence F54 ün dediği fiyata zorla yada bunlara bak sırf senin için aradım :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-mz-bu-benzemez-cincanlara-53660952/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ina-orjinal-cok-temiz-mct-250-53551196/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4-japon-cok-temiz-56616692/mega-foto/?photo=3
bu windy de acil112 abimiz 75 000 km devirmişti iyi motor gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4-japon-cok-temiz-56616692/mega-foto/?photo=3
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acil-satilik-56065465/detay/
Yardımıcı olmaya çalıştım işine yararsa ne mutlu
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence kırmızı ybr güzel ama gri yi de alsan sana sorun çıkarmaz en azından kendi klasmanında güzel bi motor yavaş yavaş toparlarsan çok iş yapar
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mizlik-tip-alaninda-bile-yok-58583590/detay/#

bu arkadaşla anlaştık pazartesi almaya gideceğim fakat aklıma takıldı neden bu kadar ucuza ve ekipmanlı veriyor?
Arkadaşım Süper Light ı sakın ama sakın almayasın,sattığın kymco bile sl ye bin basar...yakıtta,sağlamlıkta,her konuda...Keevayin yüz karasıdır super lihgt,vibrasyondan vidaları döküyor yolda giderken,yakıtı en az 250 cc makinadan aşağı kalmaz,tipine,görüntüsüne verirsin parayı dökülür elinde satamazsın pişman olursun....İlla Keevay alacaksan 300-500 tl fazla ver 250 cc super shadow al daha iyi,en azından pişman olmasın,kafan rahat olur....istersen Keevay kullanıcılarına sor,istersen super light hakkında çok iyi bilgiye sahip arkadaşlarımız vardır onlara sor...karar vermeden iyi düşün üzülmeni istemem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------

1500 tl ver ok derse al sonuçta 6 yaşında bi motor ne malı olduğu hakkında herkez birşey söylüyor ( macar,çin)
1,500 e versede almasın,makina o fiyatı yapmaz demiyorum...ama aldığına çoooook pişman olur...
Sabretsin,beklesin,biriktirsin,üzerine eklesin ne yaparsa yapsın,sakın ola sl ye bulaşmasın...kardeşimiz yoksa çok üzülecek...o motoru aldığı güne lanet edecek bence ..çok problemli,kullanıcılarının çok şikayetçi olduğu bir makina...
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
o fiyat ona çok gibi kardeş 125cc den bence elinde nakit varken cc de yükseltebilirsin sana kalmış ama bence F54 ün dediği fiyata zorla yada bunlara bak sırf senin için aradım :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-mz-bu-benzemez-cincanlara-53660952/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ina-orjinal-cok-temiz-mct-250-53551196/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4-japon-cok-temiz-56616692/mega-foto/?photo=3
bu windy de acil112 abimiz 75 000 km devirmişti iyi motor gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4-japon-cok-temiz-56616692/mega-foto/?photo=3
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acil-satilik-56065465/detay/
Yardımıcı olmaya çalıştım işine yararsa ne mutlu

Allah razı olsun fakat tavsiye ettikleriniz bana uymuyor :) ben 100 kg ve 178 cm boy var motor bana saplanmış gibi duruyor onun için chopper tipi bakıyorum zahmet etmişsiniz çok teşekkür ederim fiyat konusunda zaten adam pazarlık payı var diyor dediğiniz fiyata kadar çektirmeye çalışacağım

tamam da arkadaş sen benim verdiğim fiyatı ver 1600 tl var de üstüne alma parasını da düşerim de yaklaşık 1525 verebilirim de zaten o motora ciddi ciddi kaç alıcı çıkacak diye düşünür sahibi ve sana istediğin fiyata verir benden demesi

tamam hacım diyecem onu :)

bence kırmızı ybr güzel ama gri yi de alsan sana sorun çıkarmaz en azından kendi klasmanında güzel bi motor yavaş yavaş toparlarsan çok iş yapar


dediğim gibi boy kilo problemi


Arkadaşım Süper Light ı sakın ama sakın almayasın,sattığın kymco bile sl ye bin basar...yakıtta,sağlamlıkta,her konuda...Keevayin yüz karasıdır super lihgt,vibrasyondan vidaları döküyor yolda giderken,yakıtı en az 250 cc makinadan aşağı kalmaz,tipine,görüntüsüne verirsin parayı dökülür elinde satamazsın pişman olursun....İlla Keevay alacaksan 300-500 tl fazla ver 250 cc super shadow al daha iyi,en azından pişman olmasın,kafan rahat olur....istersen Keevay kullanıcılarına sor,istersen super light hakkında çok iyi bilgiye sahip arkadaşlarımız vardır onlara sor...karar vermeden iyi düşün üzülmeni istemem...


kymco sağlamlık konusunda haklısınız ama kullanıcıları o kadar kötü yorum yapmıyor 2000km giden Olcan nickli adminimizle özel mesaj konuşmalarını ekledim

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------


1,500 e versede almasın,makina o fiyatı yapmaz demiyorum...ama aldığına çoooook pişman olur...
Sabretsin,beklesin,biriktirsin,üzerine eklesin ne yaparsa yapsın,sakın ola sl ye bulaşmasın...kardeşimiz yoksa çok üzülecek...o motoru aldığı güne lanet edecek bence ..çok problemli,kullanıcılarının çok şikayetçi olduğu bir makina...

haklısınız teşekkür ederim ilgi ve alakanıza fakat dedim gibi o tarz birşey bakıyorum üzerine ekleyebileceğim maximum 300 400 lira fazlasına gücüm yetmiyor araştırdığıma göre çinlilier arasında en iyisi bu gibi duruyor

Olcan138' Alıntı:
bY_aLp' Alıntı:
Selamun Aleyküm,

Keeway Superlight 150 almayı düşünüyorum uzun zamandır sizin bilgilerinizde kullandığınız motor olarak bu var motoru tavsiye edermisiniz uzun yola gelirmi artıları eksileri kendi bölümünde her kafadan bir ses çıktığı için kafamı karıştırdı doğrusu

Selam, ben şahsen tavsiye ederim, oldukça sorunsuz, sıkıntısız çıktı benimki... Son hızı yüksek değil, ama sabıt oldukça uzun yol sorun olmuyor... 2000 km'ye yakın bir Ege turu yapmıştık, başlığı olacak forumda, uzun süre gayet devirli kullanmaya bile gayet iyi dayanmıştı.
Artılar eksiler olarak; söyleyebileceğim yedek parçasının pahalılığı var, diğer bir çok motosikletin parçaları standartken biribirine ujyarken, Superlight'ın her şeyi ufak ayrıntılarla değiştirilmiş, çok farklı bir parça kullanılamıyor, ve diğer muadil motorlara göre parçalar pahalı sayılabilir. Yan kapakların kırılması çatlaması büyük bir dert, onlara alır almaz bir önlem almak gerekebilir. Orijinal aynalarının görüş alanı oldujkça kısıtlı, onların değişmesi yerinde bir davranış olabilir.

Aklıma gelenler bu kadar şimdilik, umarım yardımcı olmuştur.
adminimizin yorumu
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
eger motosikleti iş amaçlı kullanmıyorsan yada şöyle diyeyim bir süre dolmuş-otobüsle idare edebilirsen biraz bekle bu arada araştırmalar yap piyasayı takip et 2000 tl ile alımı satımı daha kolay bir model bulabilirsin. yak ben bunu alır kardeş olurum diyorsan yinede düşün derim.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
eger motosikleti iş amaçlı kullanmıyorsan yada şöyle diyeyim bir süre dolmuş-otobüsle idare edebilirsen biraz bekle bu arada araştırmalar yap piyasayı takip et 2000 tl ile alımı satımı daha kolay bir model bulabilirsin. yak ben bunu alır kardeş olurum diyorsan yinede düşün derim.

bisan 250cc roadstar buldum 2007 model 7450 km de motorcudan bugün aradım konuştum adam ile km ile oynadınızmı dedim hayır dedi motoru istanbullu emekli bir amcadan almış yazlığında garajda sadece tatile geldiği zamanlar kullanmış resimleride mevcut tertemiz satmasının sebebi km az olduğu için almış satıp üzerine ekleyip maxiscooter alacakmış fiyat olarakda 2100 istiyor 2250 den düştü
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
aman ha 250 cc olsa ok ama 150 cc keway uzak dur hemde hemen oradan uzaklaş kardeş ck125 o makinadan kat kat üstündü
değişeceksen daha iyisine bak sen
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
aman ha 250 cc olsa ok ama 150 cc keway uzak dur hemde hemen oradan uzaklaş kardeş ck125 o makinadan kat kat üstündü
değişeceksen daha iyisine bak sen

keewey den vazgeçtim bisan hem V motor hemde 250 cc üstelik 7700 km de tertemiz
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Keeway Supershadow, Bisan Roadstar, Borelli Ledow, Monero CMX 250 Bunların hepsi aynıdır. Yamaha Virago 250cc nin kopyalarıdır. Lifan üretimidirler. Keeway e macar falan derler ama buz gibi çin malıdır o da, Macar patentlidir sadece. Malzeme kalitesi bakımından da yazdığım sırada gelirler. Aklında olsun
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
150 cc keway kasa büyük motor küçük kalitesine birşey diyemem kullanmadım ama almam bisan lifan 250 cc v motor daha mantıklı tabi kişisel fikrim benim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst