- Katılım
- 22 Ocak 2009
- Mesajlar
- 371
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar sitede yeniyim alışmaya çalışıyorum biraz karışık geldi...Ben Kymco Agility City 125 almak istiyorum,dün canlı inceleme fırsatım oldu gerçekten kaliteli görünüyor,ilk kez motor sahibi olucam normalde arabam var ama artık işe gidip gelirken ve haftasonları motor kullanmak istiyorum...Bu motoru kullanan arkadaşlar ya da kymco kullanan arkadaşlar fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim, 4 gündür sürekli araştırıyorum... fiyatı 4050 tl + 300 plaka ...
şimdiden teşekkürler iyi forumlar...
Evet yokmu kymco cu arkadaşlar ???
şimdiden teşekkürler iyi forumlar...
Evet yokmu kymco cu arkadaşlar ???
Son düzenleme:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.