Kymco Agility 125 City

Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
60
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu motor sadece jant çapı üzerine grenajları genişletilmiş bi alet pek bi farkı yok diğerinden uzun yola her motorla gidilebilir ancak hafif olması problem yaratabilir...
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
60
an 125 alacaktım agility 125i gordum sımdıde bu cıktı agility yakısıklı dıorlar ama iskelet gıbı motor robota benzıor city iyiymiş an 125 tıp olarak daha ıyı bence agilityden
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kymco Tayvan malıdır.Güney'deki tatil yörelerinde genellikle Kymco'nun scooter'lerini kullandıklarına göre bu işten para kazananların bildiği bişey vardır illaki.Bide AN125 için daha yakışıklı demişsin ama bence Aqulity Cyti'yi canlı bir gör derim.Ben Süper8'i gördüm ve eğer scooterle yeni başlayacak olsam hiç düşünmeden bu motoru alırdım.Uzun yola çıkılırmı demişsin,bakımlı olan ve şehirlerarası yollarda 90km/h sabit hızı koruyacak her makinayla yola çıkarım ben.Nitekim benim karakaçanla aynı gün içinde 430km'yi dinlene dinlene rahat bi şekilde katettik.Bu makinayla hayli hayli olur.:cat:.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
selam
agility an125 ten çok daha yakışıklı..ama bencede diamond dediği gibi birde super8 e bak..hem daha ucuz hem daha yakışıklı diyebiliriz..uzun yol ne demen dünyayı gezersin..yeterki bakımlarını zamanında yaptır.. ve sende biraz iyi bak yeter..
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
beygir gücü scootere göre kuvvetli duruyor benim ruhsatta 125 lik scoterda 4 beygir yazıyor
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
agility le super8 in motor olarak pek farkı yok gibi ama görüntü oalrak tabiki super8 derim Ama An125 Hiçde Yakısıklı değil Agility 125 çok agresif ve atak duruyo.... zaten öyle bi scooter :)
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
60
agility city en yakısıklısı ;)
ama agility bence kötü an 125 daha iyi
bıde dedıgınız motora bakım

cok pahalı bunlar gene an125e kalıcaz galıba :(
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
bu motor sadece jant çapı üzerine grenajları genişletilmiş bi alet pek bi farkı yok diğerinden uzun yola her motorla gidilebilir ancak hafif olması problem yaratabilir...

Motorun iki önemli farkı var..

1- Disk fren... Bilmem açıklamak gerekir mi tambur ve disk fren farkını...

2- 16 inç jant.. (diğerleri genelde 12 inç... bir inç de 2.54 cm. yani teker çapı 10 cm daha büyük)

bu iki fark 125 cc'lik scooter'larda agility city'yi öne geçirir. Vespa bile daha arka tekere disk koymuş değil bildiğim kadarıyla...

asıl olrak eksiği kusuru kullanıldıkça açığa çıkacaktır.

Ben scooter'da bir eşik oluşturduğunu düşünüyorum. Yakın gelecekte tüm scooter dirmaları büyük tekere geçeceklerdir. Tüm motor markalası da arkada da disk frene...
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
zikkimcığım sen bana agılıty mi an 125 mi dersen ben sana agılıty derim agılıty şilede seni çok rahat ettirir tekerler çapı an 125 ten büyük sırf bu yüzden alınır

Kymco Taivan malı ve emin ol en az Suzuki kadar kalitelidir !!

Agılıty cıty pahalı gelirse kardeşim hiç düşünmeden bir agılıty 125 çek altınada motor neymiş gör mondial falan hiikaye
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyat bence çok uygun Honda Beat 3440 YTL'eyken..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ben Agility City i bayide gidip yakından gördüm. 4-5 rengi varken tek renk ve en iddiasız renk olan açık mavi rengini getirmişler. O kadar sıradan ve sade görünüyoki, siyah , koyu metalik ve özellikle beyaz renk gelseydi albenisi çok artardı.

Firmalar hep ticari düşünerek kullanıcıları madur ediyorlar. tek renk getirince yedek parça stokundan tassarruf ediyorlar ve mavi renkte en az satılan renk oldugu için türkiyeye kakaladılar diye düşünüyorum. Bayide zaten city nin pek tutmıcağını beyaz renginin çok hoş oldugunu söyledi.

Süper 8 3550tl Agility city 3650tl. Burdada silkarın pazardaki 16 cant boşlugunu görünce City i alıcak olanları kazıklamaya yönelmiş olması çok yakışıksız bir davranış. İngilterede City, Süper 8 den 100 sterlin daha ucuz yani 250 tl eder. Buda Süper 8 i 3550 ye satabiliyosa City i 3300 e satabileceğini gösteriyor.

Benim için bu şartlarda albenisini kaybetti. 12 lik agilitynin üzerine 1000 tl verip bunu almam. Normal Agilitye göre pek cazip değil ama Süper 8 agilitycilerin kıskanç bakışları üzerine toplıyabilir:mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Buyrun Size Agility City nin beyazı Mükemmel Karizma duruyo......
k1kc0.jpg

k2zd2.jpg

k3og9.jpg

k4bw3.jpg

_________________________________________________________________
bence beyazı süper modifiyeye uygun..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaslar şahsen bu motoru almaya karar verdigimden beri dahada cok sevmeye basladım.

Tamamen beklentilerimi karsılayan bir motor.


1aly3.jpg




2afz2.jpg




3agi3.jpg




4aun9.jpg




5azm0.jpg




6aoq0.jpg




7aac5.jpg




8aqn8.jpg




9ayw5.jpg




10aef8.jpg
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
Agility city birisi alsında da inceleyelim burada arkadaşlar.Bu scooter cok iyi kesinlikle alınmalı.honda activa 3,500 verecegine git bunu al daha iyi.........
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Gercekten çok güzel motorsiklet,
heleki benim gibi iki tekerin üstüne ilk defa çıkacak biri için harikulade.
Sanırım büyük tekerleğin etkisindendir, mükemmel bir görüntüsü var motorun.

sadece mavi renk getirmiş olmaları biraz can sıkıcı, ama alırken ruhsata direk siyah olarak işletip aldıktan sonra grenajı siyaha boyatmak fazla problem ve masraf acmaz diye düşünüyorum.

sonucta motorda camurluklar da dahil ana renk siyah. renkli kısım cok az.
far grubu ve sele yanları o kadar.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
az biraz daha geliştirilmeli.. yere çok yakın. ilk sorun bu, türkiye yolları için ne kadar uygun bilmiyoruz. sonra tripmetre bile yok. daha işlevsel olamlı...

Bir test yapılıp yayınlansa ne kadar güzel olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst