- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
Ben 2 yılda 7300 km yapabildim ufaklıkla.
Çok şükür en ufak bir arıza başgöstermedi.
Belki çoğu arkadaşın Kymco'su böyledir ; marş düğmesine tık tokununca marş alır mı yahu? Alıyor maşallah!
Kışın 1 hafta çalıştırmadığım motorun marşı tek seferde,çok çok kısa bir sürede alıyor. (aman nazar değmesin!)
Bunun sadece akü ile alakası yok. Ateşleme sistemi ve otomatik jikle bunda etkili.
Çok şükür en ufak bir arıza başgöstermedi.
Belki çoğu arkadaşın Kymco'su böyledir ; marş düğmesine tık tokununca marş alır mı yahu? Alıyor maşallah!
Kışın 1 hafta çalıştırmadığım motorun marşı tek seferde,çok çok kısa bir sürede alıyor. (aman nazar değmesin!)
Bunun sadece akü ile alakası yok. Ateşleme sistemi ve otomatik jikle bunda etkili.