Kymco Agility 125 mi Honda beat mı ?

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Ben 2 yılda 7300 km yapabildim ufaklıkla.

Çok şükür en ufak bir arıza başgöstermedi.

Belki çoğu arkadaşın Kymco'su böyledir ; marş düğmesine tık tokununca marş alır mı yahu? Alıyor maşallah!

Kışın 1 hafta çalıştırmadığım motorun marşı tek seferde,çok çok kısa bir sürede alıyor. (aman nazar değmesin!)

Bunun sadece akü ile alakası yok. Ateşleme sistemi ve otomatik jikle bunda etkili.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
asm arkadaşıma katılıyorum!
bu ufaklıklar boyundan büyük işler başarıyor!
Agility varken diğer scooterlara bakılmaz!
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Mesajlarımı hala düzenleyemiyorum. Kısa sürede çok mesaj düzenlemişim. (en son 3 gün önce mesaj düzenledim galiba!)

Artık düzenlemek istediğim kısımları böyle farklı bir mesajda belirteceğim anlaşılan. (yönetimin kulak verdiği yok bu işe)


"tokununca"," dokununca" olacak idi.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kymco. . al bencede hoş bir motor. .
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
Bi arkdaşımda var agilty gercekten performans olarak beate 5 ceker ama tip ve rahatlık olarakda hondayı derim performans o kadar da önemli değil sonucta şehir icinde 70 in üstüne cok nadir cıkıyosun . bnce beat al:bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Performans ve çeviklik bakımından Kymco,İkinci el ve konforda Honda önde.
Ben olsam rengine bakardım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
18
slm...bende senın gıbı aynı sekılde sorun yasadım hangısını alsam dıye butun scooter cesıtlerını ınceledım ve cok sayıda kısıye danısdım hepsı kymco agılıty 125 dedıler ve aldım ınan cok memnunum tıkk yok 5500 km oldu 115km hız yapıyor.tabı hız onemlı degıl scooter ne de olsa ama hıc dusunme kymco al pısman olmayacaksın benım gıbı...ve sıze bır ornek yurdısında alıs verıs sıtelerıne bakın ebay.com mesela agılıty gorurusunuz..baska ne dıyebılırım..
 
Katılım
15 Kas 2008
Mesajlar
41
tabi agility daha seri daha atak bn ikisinide son limitine kdr kullandım beat çok zayıf bnce agility al geç.eyw
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
kimse kymco dan şaşmasın yoksa emin olun zararını kendi çeker tek kelimeyle scooter da bana göre teknolojik olarakta çok önde bakımı en az olan scooter
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
198
Kymco Agility 125 kardeşim hem tip hem kalite olarak Hondayı aratmayı bırak çok daha iyidir.
Ülkemizde fazla piyasası olmaması daha az kaliteli anlamına gelmez. Bilen bilir.

Ayrıca birleştirilmesi lazım bu tip başlıkların katılıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bence kalite ve saglamlıgı yeni teknoloji ile üretilmiş olması ayrıcaekonomik vesüratli olması çok önemli bence honda kymco karşısında her zaman sınıfta kalır bence hondayla kymco yu kıyaslamak bile saçmalık zira kymco nun teknolojisi çok üstün italyanlar bile biz kymcoyu ancak vespa yani piago ile kıyaslaya biliriz demiş italyayada bile şu anda en çok kymco satılıyor açıkcası vespaya bile kafa tutacak sınıfında nerdeyse kymco siz hala diyer markalarla bunu kıyaslamaya çalışıyorsunuz tek kelimeyle özetlersem KYMCO NUN ÜSTÜNLÜGÜ TARTIŞILMAZ YAŞANIR
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
beat kullanıcısı olarak honda derım.13000km deyım.su ana kadar yag bujı aku dısında bır masraf yapmadım.haa bısey var devamlı ıkı kısı kullanıcam dıyorsan makıneyı yorarsın.ama ben ıkı kısıdevamlı olmamak kaydıyle her yere gıdıyorum.100km de 2.5lt yakıyor.agılıty 3 lt fazla dıyolar.artı buyutmek ıstedıgınde beat ın 2.elı var.200_300 asagı verır hemen satarsın.lastıklerı ufak dıyorlar dogru.orjınal lastıklerı sert kayıyor.ben degıstırdım pırellı taktım sorun bıttı. yol tutusu ınanılmaz fark ettı.hayırlısı olsun sımmdıden
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
Anlaşılan Sende Tenekecisin

beat kullanıcısı olarak honda derım.13000km deyım.su ana kadar yag bujı aku dısında bır masraf yapmadım.haa bısey var devamlı ıkı kısı kullanıcam dıyorsan makıneyı yorarsın.ama ben ıkı kısıdevamlı olmamak kaydıyle her yere gıdıyorum.100km de 2.5lt yakıyor.agılıty 3 lt fazla dıyolar.artı buyutmek ıstedıgınde beat ın 2.elı var.200_300 asagı verır hemen satarsın.lastıklerı ufak dıyorlar dogru.orjınal lastıklerı sert kayıyor.ben degıstırdım pırellı taktım sorun bıttı. yol tutusu ınanılmaz fark ettı.hayırlısı olsun sımmdıden

sen istedigin kadar honda da desen bensana derimki bi kymcoya bin ayrıcalık yaşarsın emin ol şimdiye kadar ben tenekeye binmişimde haberim olmamış dersin ayrıca bizim kymco ya iki kişi bile binsen honda gibi sana yoruldum demez her zaman devam et gidelim der sen kymco ların benzinide abartmışsın belki senin bitinden biraz fazla yakar ama nede olsa 125 lik seninkine göre güçlü makina bazen bu güç kaçışlarda hayat kurtarır seninkinle belkide bi tehlikede kaçamassın ama kymcoya ufak dokun gör gücü zira kalite on numara yeterki temiz bin zamanında bakımını yaptır korkma ilerde torunun bile biner bu makinaya evladiyelik scooter daha ne olsun ki kymcoda her zaman aradıgının bir fazlasını bulursun
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
evet daha guclu dogru.AMA GUC DEMEK YAKIT DEMEK.soruyorum enfazla kac km de kymco gordun.neden paketcıler honda dıyor.ben 70_80 bın de olup makınasına anahtar vurmayan bılıyorum.senın bunları soylemen ıcın 2 senen var.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
kymco 100.000 km garantisini unutuyorsun her halde kardeş bu makinalar senin tenekeye benzemez şu anda kymco nun 100.000 deviren scooter ları var daha ne olsunki her zaman kymco teknolojide ve kalitede sizden çok çok önde onuniçin boşuna yorulma sat onu gel kymco al hak ver dua et daha ne olsun ki
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
kusura bakma japon dan ınıp made taywan a bınen varmı.beat ten sonrakı dylan olur.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
O Senin Bildiğin

kusura bakma japon dan ınıp made taywan a bınen varmı.beat ten sonrakı dylan olur.

koskoca AB birliginde scooter da birincilik alan KYMCO markası ile övünüp biniyorlarda hatta japonyada bile kymco satılıyor tokyada bile 60 bayisi olan markayı daha sen binilirmi diyorsan
kusra bakma arkadaşım ama sen hala istersen tenekeye bin bin digini motor san bana göre senin honda kymco nun yanında abdurrahman çelebi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst