- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
Kuzeye doğru yola çıktım, dönüşü de Asya üstünden yapabilirim. 30 bin km'yi geçmez sanırım. Zaman engeline takılmadan bi dolanıp geleceğim işte.
Facebook sayfam üzerinden takip edebilirsiniz, ilginizi çekerse.
https://www.facebook.com/motorumlaNET
Hoşçakalın, bol bol yol yapın.
Bu da yol arkadaşım;
Kuzeye doğru yola çıktım, dönüşü de Asya üstünden yapabilirim. 30 bin km'yi geçmez sanırım. Zaman engeline takılmadan bi dolanıp geleceğim işte.
Facebook sayfam üzerinden takip edebilirsiniz, ilginizi çekerse.
https://www.facebook.com/motorumlaNET
Hoşçakalın, bol bol yol yapın.
Bu da yol arkadaşım;