Kuzeye doğru yola çıktım!

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Selamlar,
Kuzeye doğru yola çıktım, dönüşü de Asya üstünden yapabilirim. 30 bin km'yi geçmez sanırım. Zaman engeline takılmadan bi dolanıp geleceğim işte. :)

Facebook sayfam üzerinden takip edebilirsiniz, ilginizi çekerse.
https://www.facebook.com/motorumlaNET

Hoşçakalın, bol bol yol yapın. :)


Bu da yol arkadaşım;
10434143_865335156814273_4866877857012983608_n.jpg
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Konunuz vasıtasıyla hem size, hem diğer tüm sürücülere, dikkatli ve kazasız cezasız iyi yolculuklar dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Vay be arkadaş. Helal olsun. Tekeriniz duz bassin, dikkat edin... Bizide unutmayin :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok güzel ve bir o kadar da maceralı bir gezi olacağı belli.
Hayırlısıyla gidip,hayırlısıyla gelin inşallah.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Takipteyim. Kazasız belasız yolculuklar.. :cat:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
yolunuz açık olssun inş benim motorun toplam kmsini geçiceksiniz o yolu yaparsanız tekeriniz düz basssın kazasız belasız inş
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Yolunuz açık olsun. Karışmak gibi olmasında , o kara bayrak yerine (ismini bilmiyorum affedin) AYYILDIZLI bayrağımız olsaydı çok guzel dalgalanırdı giderken :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İyi yolculuklar Alp. Kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı yolculuklar,keyfin bol olsun.
zaman engeli olmaması ne güzel,benim en büyük hayalim zaman engelinden kurtulmak.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Sırf ramazanda seferi olabilmek için bunlar.

Hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tek tek teşekkür ederim beyler, sağ olun. :)




Yolunuz açık olsun. Karışmak gibi olmasında , o kara bayrak yerine (ismini bilmiyorum affedin) AYYILDIZLI bayrağımız olsaydı çok guzel dalgalanırdı giderken :)
O kara bayrağı da yola çıkmadan çantanın içine geri koydum zaten. :) Maksat korsan konseptine uygun olsun. Ayrıca, sevsem de Türk bayrağı ile yol almam Türkiye dışında, hatta doğuda bile tehlikeli olur.

İyi yolculuklar Alp. Kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)
Eyvallah Erdem. :)

hayırlı yolculuklar,keyfin bol olsun.
zaman engeli olmaması ne güzel,benim en büyük hayalim zaman engelinden kurtulmak.
Abi en önemlisi de zamanmış, motordu bilmemneydi çok da önemli değil.

Sırf ramazanda seferi olabilmek için bunlar.

Hayırlı yolculuklar.
Ramazanı serin serin geçirmek güzel olmaz mı, hem yolculukta gün içinde yemek derdi de olmaz. :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim herşey gönlünce olsun.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Ahhhh ahh ben daha İstanbul içinde anadolu yakasından avrupa yakasına geçemedim :salut:

Kazasız,bol keyifli sürüşler dilerim :mrgreen:

Takibe aldım :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst