Kuzeye doğru yola çıktım!

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Yolun açık olsun dostum.Biz vakit bulup gezemiyoruz bari bizim için de gez.:)Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Yolunuz açık olsun. Karışmak gibi olmasında , o kara bayrak yerine (ismini bilmiyorum affedin) AYYILDIZLI bayrağımız olsaydı çok guzel dalgalanırdı giderken :)
Siyah bayrak Jolly Roger.Eskiden korsanlar kullanıyordu.Şu anda genel olarak özgür,otoritesiz hayatı simgeliyor.Bence genel olarak biz motorcuların ruhuna uygun bir bayrak.

Gönül isterdiki Türk bayrağını rahat rahat taşıyabilelim ama artık Türkiye öyle bir duruma geldi ki Türk bayrağı taşımak tehlikeli oldu,tutuklanabilirsin,dayak yiyebilirsin taşlanabilirsin...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eyvallah beyler, buradan da paylaşmaya çalışırım ama blogumu bile güncelleyoyorum. 3-5 kbs internet ile anca facebook. :) Fırsat buldukça buradan da paylasirim.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Yolun açık olsun İnzell. :cat:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Kazasız belasız keyifle tamamlarsın umarım yolculuğunu :thumleft:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eyvallah :)

Bolu Dağı
10389701_865728426774946_5393298764400044869_n.jpg


Bolu
1655844_865730153441440_9052778305284535759_n.jpg


Karabük
10446158_865831320097990_5817413596691005109_o.jpg


Safranbolu
10478225_865833083431147_1185293441493153210_n.jpg


Zafranbolu
10455224_866043913410064_4802917449355008803_n.jpg
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Süpersiniz. Takipteyiz, kazasız, belasız, cezasız, arızasız yollar dilerim.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
yolun açık olsun Afrikaya dikkat et orada asayiş olayı çok kötü'imiş hırsızlık ve gasp'a dikkat
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
vay ve arkadaşın Mondial 150 MR motosikleti olduğu yazıları okumuştum, şimdi kuzeye gidiyor helal olsun. Allah kapalı kapılarını açsın.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merakla takip ediyorum. Keyifli, kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
Nası imrendim inceden kıskandım sonrada utandım fotolara baktıkça.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
10408766_868642286483560_1608339731141967118_n.jpg


10462993_868642309816891_7546791701286184470_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

10388649_869674523047003_2976716888286189737_n.jpg


10511086_869668239714298_5604946796548553677_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst