Siyah bayrak Jolly Roger.Eskiden korsanlar kullanıyordu.Şu anda genel olarak özgür,otoritesiz hayatı simgeliyor.Bence genel olarak biz motorcuların ruhuna uygun bir bayrak.Yolunuz açık olsun. Karışmak gibi olmasında , o kara bayrak yerine (ismini bilmiyorum affedin) AYYILDIZLI bayrağımız olsaydı çok guzel dalgalanırdı giderken![]()