Kuzeye doğru yola çıktım!

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Hocam en başından beri facebooktan ve burdan takip ediyorum.Hayırlı yolculuk.İdolümsün desem yalan olmaz :D :D Bu arada şansın da doruklarda usta :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Yalnız ne imrendim, ne kıskandım arkadaş yahu... ne güzel geziyorsun. Maşaallah diyim. Nazarım falan değmesin..:rendeer: Allah yolunu her daim açık etsin. Tekerine taş gelmesin.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Tam olarak neredesiniz şu an. Ben de bir kaç yıl önce magnitogorsk denen bir yere gitmiştim doğa güzellikleri aynı şekilde mükemmeldi oraları anımsattı bana
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
10616587_900895113258277_3815199276601621337_n.jpg


15675_900517886629333_3459931254970560517_n.jpg


10616257_899734336707688_6268283664527936023_n.jpg


10615573_897885100225945_6504792378423797554_n.jpg
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
facebooktan bütün resimlerinize bakıp yazılarınızı teker teker okudum gerçekten süpersiniz takipteyiz.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
16.230 km, 81 gün sonra; kazasız, sorunsuz, rüşvetsiz ve aynı kiloda evimdeyim. Aileme kavuştuğum için çok mutluyum. Yüzlerce şehir ve bir çok ülke geçtim; çok güzel insanlar tanıdım ve çok ilginç yerler gördüm. Bu yolculuk benim ilk denememdi, artık iyice cesaretlendim. Dünyayı gezerek tanımaya devam edeceğim, belki yakında yine yollara düşerim belli olmaz. Beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim, mutluluk paylaşıldığında gerçekmiş! Ayrıca beni evinde ağırlayan, evimden çok uzaklarda bile hiç yalnız hissettirmeyen, yemeklerini paylaşan tüm o güzel insanlardan da Allah razı olsun. Insallah tekrar karşılaşırız. Ara ara paylaşımlara devam ederim, fırsat bulduğumda da bloguma ilk günden itibaren yazmaya başlayacağım. Hatta çektiğim yüzlerce GB videoları da derleyip kısa film yapma planım var. Hoşçakalın...

1398898_913203598694095_5218906524495089965_o.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Hoşgeldin... Kaza bela olmamış çok şükür. Yaşadıklarını paylaştığın için ve birçok kişiye ilham kaynağı olduğun için ayrıca teşekkürler...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tam olarak neredesiniz şu an. Ben de bir kaç yıl önce magnitogorsk denen bir yere gitmiştim doğa güzellikleri aynı şekilde mükemmeldi oraları anımsattı bana
18 Ağustosta Moskova Kızıl Meydan'da bir yaş daha yaşlanmayı sorguluyordum. :)

Maşallah ya resimlerle sizinle beraber yolculuk yapıyoruz :p
Teşekkürler. :)

facebooktan bütün resimlerinize bakıp yazılarınızı teker teker okudum gerçekten süpersiniz takipteyiz.
Teşekkür ederim, takipte kalın. :)

FAceden takip Ediyorum Abi.
Burdan da Hoş geldin diyorum.
DArısı bizlere. :)
İnşallah, teşekkürler...

Hoşgeldin... Kaza bela olmamış çok şükür. Yaşadıklarını paylaştığın için ve birçok kişiye ilham kaynağı olduğun için ayrıca teşekkürler...
Rica ederim ne demek. Yakında ufak bir kısa film hazırlayacağım. Bir türlü başarıp ortaya bir şey çıkaramadım. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Aslında birçok yeri beğendim. :)
Doğa olarak Kazbegi'yi, şehir olarak Sankt Petersburg'u, yapı olarak Ölüler Şehri'ni, köy olarak Belarus'u...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst