- Katılım
- 18 Haz 2014
- Mesajlar
- 368
Hocam en başından beri facebooktan ve burdan takip ediyorum.Hayırlı yolculuk.İdolümsün desem yalan olmaz
Bu arada şansın da doruklarda usta :cat:
Abi çok içten insanlarla karşılaşıyorum,gitsem geri gelirsem namerdim demiştim,boşuna değil![]()
18 Ağustosta Moskova Kızıl Meydan'da bir yaş daha yaşlanmayı sorguluyordum.Tam olarak neredesiniz şu an. Ben de bir kaç yıl önce magnitogorsk denen bir yere gitmiştim doğa güzellikleri aynı şekilde mükemmeldi oraları anımsattı bana
Teşekkürler.Maşallah ya resimlerle sizinle beraber yolculuk yapıyoruz![]()
Teşekkür ederim, takipte kalın.facebooktan bütün resimlerinize bakıp yazılarınızı teker teker okudum gerçekten süpersiniz takipteyiz.
İnşallah, teşekkürler...FAceden takip Ediyorum Abi.
Burdan da Hoş geldin diyorum.
DArısı bizlere.![]()
Rica ederim ne demek. Yakında ufak bir kısa film hazırlayacağım. Bir türlü başarıp ortaya bir şey çıkaramadım.Hoşgeldin... Kaza bela olmamış çok şükür. Yaşadıklarını paylaştığın için ve birçok kişiye ilham kaynağı olduğun için ayrıca teşekkürler...