- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
Tek kelimeyle berbat olmuş.Güzelim hayabusayı mahvetmiş.Ne gerek var buna zaten orjinali çok güzel.:farao::farao:
Yapacaksa böyle yapsın.Alın size :cat:HayaBusa:cat: