Kuyruksuz Suzuki

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Tek kelimeyle berbat olmuş.Güzelim hayabusayı mahvetmiş.Ne gerek var buna zaten orjinali çok güzel.:farao::farao:
enpic.php
Yapacaksa böyle yapsın.Alın size :cat:HayaBusa:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bu motosiketi yolda görsem "granajı sanayide boyaya verilmiş" derim...

eksik, yarım kalmış gibi bir şey.....

(horlatanların eline sağlık.. görmüş olduk böylece)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
evet kesinlikle hayabusa eee adamlarda dert yok tasa yok çılgınlık peşindeler
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bence konu başlığııı bu motora artçı olmak isteyen varmı olmalıydııı:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst