Arkadaşlar bu motorlara "streetfighter" deniliyor. Granajlar sökülüp tek kişilik daha asi hale getiriliyorlar.
Bir nevi 70 li yıllardaki cafe racer modasının devamı.
Google grafiklerde "streetfighter" diye aratırsanız yüzlerce benzer örnekle karşılaşırsınız.