::alkiis::::alkiis:: Alooo... Alooo.. Kütahya... ::sos::::sos::
http://www.motosiklet.net/forum/duy...-eskisehir]-mt-2-eylul-2007-bursa-gezisi.html
Eskişehir'den , Bursa'ya gidiyoruz! Sizden katılacak varsa ; Bozüyük'te buluşalım. Beraber hareket edelim ? ?
valla alp yetiş kardeşim bak bizim kadro tamam ama anladıgım kadarıyla yeni arkadaşlarda motosiklet ruhu yok
hayırdır ya İsmail??Geçmiş olsun?? Ne iş??ismail çoook geçmiş olsun geçen gün yanına ugradım ama seni bulamadım. bakalım gelenler yine var caddeler felan(ardından malum hareket)inşallah yeni organizasyonlarla daha da kalabalık olacagız.....
Oyumu kullanıyorum:Ret:farao::farao::farao:arkadaşlar bu hafta ki planı ben söyleyeyim bari kimsenin kımıldayacağı yok pazar saat 9 okyanus önünde toplanalım ve domanic festivaline gidelim başbakanımız bile geliyormuş sanırım güzel bi şenlik olur reklamlarını karavan markettin üzerinde göre bilirsiniz oylamaya sunulmuştur:cat: