abi valla dogru söylüyon ben hafif yollu bu gün birazcık 12-13 saat uyumuşumda sonunda yıkıldım galiba bu kadar uykusuzluk yeter dedi bünye neyseki uyanabildim.
beyler benim fikrim geldi bu hafta müsaitseniz cumartesi akşamı kamp kurmaya ne dersiniz pazar sabahta yol yaparız kamp yeri olarak radarda arapdede mevkii olarak düşündüm yükseklik 1860 metre falan yangın kulesinin hemen altarafı ne dersiniz cvb bekliyorum. geri vitesi olanlar belli olsun hadi

r:
bir kaç güzel resim koyayım ne dersiniz işte bir gün kendime yapacagım motosikletin resimleri
buda motorun gerçek hali