[Kütahya - MT]

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar nerdesiniz...Bir adet güncel çekmekte fayda görüyorum:)

Uyuyor gördüm hepinizi heralde galiba sanırsam:p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi valla dogru söylüyon ben hafif yollu bu gün birazcık 12-13 saat uyumuşumda sonunda yıkıldım galiba bu kadar uykusuzluk yeter dedi bünye neyseki uyanabildim.

beyler benim fikrim geldi bu hafta müsaitseniz cumartesi akşamı kamp kurmaya ne dersiniz pazar sabahta yol yaparız kamp yeri olarak radarda arapdede mevkii olarak düşündüm yükseklik 1860 metre falan yangın kulesinin hemen altarafı ne dersiniz cvb bekliyorum. geri vitesi olanlar belli olsun hadi:pr:

bir kaç güzel resim koyayım ne dersiniz işte bir gün kendime yapacagım motosikletin resimleri
9191001wb9.jpg

9191rg002rd7.jpg

ghostrider9dd1.gif

buda motorun gerçek hali
ghostrider2005071409034cx7.jpg

ghostrider2005071409035df3.jpg

ghostrider2005071409035ir0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sele nin önündeki ve arkasındaki kancalar sakatlık çıkarmasın ismail :mrgreen:

 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
alpaslan o motora sen binersen muhakkakki sakatlık cıkar aman kardeşim dikkat et ya arkadaşlar ya kimse yok piyasda ne iş anlayayım yani
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ismail istersen kamil motor topluyor şasesini felan kendi yapıyor istersen bi bakalım, regalin depo ile farı koymuş uzun çatal amortisör bayayı bi güzel gözüküyo
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hehhh bi o kalmıştı zaten. Yakında bizde motor toplarsak şaşırmam zaten...
Az kaldı!!!!!!!
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
Hafta sonu at yarışı etkinliklerine gezi düşünülüyormu?
aslanapa-çömlekçi köyü
hacıkebir beldesi
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
mt kütahya isim listesi

ejder metin ::angry2::
kara ibram ::zencii::
atlarım mustafa ::xblink::
fırfır özgür ::151::
XLarc alpaslan ::150::
ayarsız ismail ::cekic::
kovboy oktar ::sapkaa::
miyagi yaşar ::ressam::
japon hayati ::xicon_ev
ve tık tık zeki ::140::::142::

yalnız arkadaşlar burada ben kararsız kaldım metin arkadaşımız icin şap şap metinmi diyelim yoksa ejder metinmi gerisi size kalmış
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Mustafa orayı kurcalama huylanıyom.::angry2::
Yaşar abi Miyagi Usta ::144::eek:lacak, düzeltmeni
talep ediyorum
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
heehee süper süper :queen:

metininki iyi böyle garıştırma şindi şap şup falan
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
xlargc değil abi napayım allahın sevğili kuluymuşuz bol bol vermiş napayım kaslıyım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
FIRFIR amblem süper olmuşda sen dün bize ne fırfır yapıp atlatıyon ne fırıldaklar
çeviriyon sen bakem bi.::144::Bi bunu açıklamasını bi yapıver...
Kara, atlarım ve ben cevap bekliyoz...Fır fır yok fır fır yok düz oyna.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
valla adam tam lakabı kardeşim fır fır özgür işi gücü fıfırlık ya arkadaşlar bu arada hafta sonu icin ne yapacağız diye ben bi sorayım birde bi fikir öne süreyim kuru fasulye yemeğe gidelim ne dersiniz::xblink::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst