- Katılım
- 23 Eki 2006
- Mesajlar
- 163
hayati abininde dediği gibi her türlü öneriye sonuna kadar açığız... belirli kişilerden başka nete yazan yok ADSL faaturalarınımı ödemiyosunuz milllettttttt..... uyanın
dediğin gibi olabilir hayati abi ama diğer logodaki motor çok basit kaçmıştı insanlar marka tahmini bile yürüttü en azından bööle bir şey hakkında kimse yorum yürütemiyor şu marka bu marka die
ona istinadan Motosiklet Türkiye' de bence güzel...