[Kütahya - MT]

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
hayati abininde dediği gibi her türlü öneriye sonuna kadar açığız... belirli kişilerden başka nete yazan yok ADSL faaturalarınımı ödemiyosunuz milllettttttt..... uyanın :D dediğin gibi olabilir hayati abi ama diğer logodaki motor çok basit kaçmıştı insanlar marka tahmini bile yürüttü en azından bööle bir şey hakkında kimse yorum yürütemiyor şu marka bu marka die :) ona istinadan Motosiklet Türkiye' de bence güzel...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
özgür tahmin yürüten benim bunun da markasını bulayım mı? :p :thumleft: güzel güzel ellerine sağlık.tişörtün önüne ve koluna da bi uygulama yapsak sol kola nickimizi yazdırıp kan grubu felan sağ ön tarafada kütahya mt felan yazdırtsak nasıl olur.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
selam arkadaşlar uzun zamandan beri nette yoktum aramıza yeni arkadaşlar katılmış hepiniz hoşgeldiniz hayati abi seni bekliyoruz aramıza unutma
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
esk mt den cvp kabul edersen eğer bence yarın bastırın çünkü ;;;
esk mt de size davet var. toplanırsanız giyersiniz yeni yeni t-shirtlerinizi :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
olcak özgür olcak sen çalışmalara devam et kardeşim olunca ben sana söölerim:mrgreen:

goldw53 nafiz abi hoşgeldin abi

siyahlimuzin sıra eskişehirde en son biz gelmiştik sıra sizde biz sizi bekliyoruz

beyler hafta sonu için varmı bi plan program
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
zeki benim sınavım var beni ankaraya atıpta gelseniz hem gezi olur hemde iş görmüş oluruz.:p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kütahya mt bi organize olalımda eskişehir mt yi davet edelim haftaya ne dersiniz evett oylamaya açıyorum
ne dersiniz??????
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Dumlupınar Üniversitesi Şenlikleri

Bu akşam Dumlupınar üniversitesindeki şenliklere Kütahya MT olarak bir ziyaret düzenledik.Fazla fotoğraf çekemedim ama anlamlı iki kare benden...

dsc00176in2.jpg


Alttaki resim soldan sağa Mustafa bey,Dr.Oktar bey,Ben,Yaşar bey,Metin bey. Üstteki fotoda ilave olarak Alpaslan bey...

dsc00177ox6.jpg


Aynı üniversitede okuyan kızım Özlem ve arkadaşlarına yakalanmamak için erkenden kaçtım:p .Diğer arkadaşlar şu sıra hala eğleniyorlar sanırım..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
hayati abi erken kaçmışsın ama malum bahanen sağlam :) bende akşam iş çıkışı geldim oktar beyde dönmüş sizde dönmüşsünüz takıldık gece yarısı geç saatlere kadar.... dönüşte gençler otostop çekti bi kaçtane onları aldık sonrası malummm koptukkkkkk karnıma ağrılar girdi gülmekten... bi ara anlatırız daha çok gülmek için:D:D:D:D:D:D
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Beyler hadi toplanalım bi...:cat:
Katılım listesi hep aynı, değişiklik yok...:p
Heralde diğerlerinini de katılmaya niyeti yok...:silent:
..............\..... ..... ...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kütahya mt ankaradayım şinci acaba motor aksesuarı satan yerler nerededir fikri veya isabetli tahmini olanları bekliyorum
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
alp sen kokudan bulman lazım hayati abi bunda n sonra bari seni aramızda görelim özgürün dediği gibi akşam bi bombaydı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst