Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
valla arkadaşlar sizler artık bişey kaltılmıyorsunuz bende free takıldım motorla tavşanlı yaptım cok iyi oldu unutmuşum uzun yolu cok zevkliydi en yakın zamanda hep beraber yapalım bu işi
volkannnnnn ben yine kütahya mt deyim :cherry:
twister ile demişsin. yani bu durumda ben artçı oluorum galiba. yanlış anlamadıysam eğer heyooo :queen:
benim siyah limuzini çekeriz oğuzhanın dükkanın önüne bizi orada bekler :cat:
kütahya selam :bounce:
eveeeeet kütahya mt pazar günü uzun yol a ne dersiniz?????
beni aklımdan geçenler;
1,inegöl
2,afyon
3,murat dağı
ne dersiniz benim aklıma bunlar geldi gezer geliriz ne dersiniz??????????
başka firi olan yok mu yaw
alpcim ben dagları özledim valla mustafa abi de öyle düşünüyo zekiler ibrahimlerde antalyada gel biz daga gidelim yine hem senin toyotoyu denemiş olurz ne dersin ben sabah sekizde işten çıkıcam haber bekliyorum ok
bu hafta sonu tavşanlı maceramızıda geride buraktık herkese teşekkür ederim (hayati abi bu arada allah şifanı versin)l: ruhşen ya sen dağ filan diyon ama telefon ettikmi mırın kırın ediyon
evet malzemeleri sayıyorum :
1-) 10 paket hazır köfte
2-) 5 halka maret succuk
3-) 20 tane 300 gr.lık ekmek
4-) 5 er kilo domates, biber, hıyar
5-) kişi sayısı kadar tabak çanak
6-) kola, fanta, meyva suyu, süt, su ( isteyen istediğini getirebilir )
7-) atlamak için ip, istop oynamak için top hıııı bi de şey neyse siz ekleyin şeyi de
bu kadar eti yersek dönerken motor yerine göbeğimizin üstünde yuvarlanarak geliriz, bu ne ya çooook ama sizde geliriz derseniz o zaman liste tamam dır deriz
:cat: hadi eskişehiri organize et bakalım
açık hava da yenir ya. iki koşar eritirsiniz. alışmışsınız motoya tabi. yürüyün biraz yürüyün :cherry:
görecem sizi ileride. göbekler siz den önde gidecek. et yeseniz de yemeseniz de :queen:
eskişehiri organize ediim ama ben gelemem