mustafa abi her malzeme alana hosteslerden veriyorlar mı?????:queen:
volkancım bizimkilerden ses çıkmayınca kütahya mt ye el atıorum :cherry: bizim forumda dır dır yaptığım yetmio :queen:
gideceğiz dimi kütahyaya:silent: bak bunu söz olarak kabul ediorum![]()
kütahya mt günaydın :rendeer: