[Kütahya - MT]

Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
cross 43 hoşgeldin yarın yeni arkadaşlarla tanışma ve gezme günümüz bekleriz

vay alpaslan olacağı buydu
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
2
mustafa eser kardesim hosbulduk gelmeye calısırım motorum bakımdan bir cıksın gelirim

hayati abi park alanı nerde abi tam olarak

hayati abi park alanı nerde tam olarak:cherry: bilmiom abi
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
crosss_43 hoşgeldin

beyler gezi kesin hava durumuda müsait sabah 0930 da okyanus 2 önünde toplanıyoruz vat efendim benim iişim vardı vırttı zırttı anlamam :queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Vay efendim benim işim çıktı vırt ve zırt.:) Gene affınıza sığınıcam herhalde:pale:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar haytımda böyle satış görmedim ben sabah 09:30 buluşma yerine bi gittim bi ibo bi ben dedik hadi millet saatleri ileri falan almayı unutmuştur gelir falan saat oldu 11:30 hala kimse yokiboyla kızdık gidiyoduk artık mustafa damladı falan 1 de zor topladık 4 kişiyi yaşar abide olmasa tamam bittik sizle bakkala bile gidilmez be :queen: :farao: cezanız çok büyüüük çoook
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
resimler güzel ama bu pazar daha güzel olabilirdi zaten biz alıştık bu organizasyonsuzluk işlerine:farao:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
resim koyma işini bi becerebilsem koyucamda dün gece uğraştım bi saat beceremedim neyse öğreniim hallederim:cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar kusura bakmayın dün gene ekenler listesine adımı yazdırdım.Aslında tam saatinde kalktım hazırlıklarımı yaparken dedim Alpaslanı bir arayayım.Aradım bizim alp ben gelemeyeceğim sen diğer arkadaşlardan birisi ile görüş programda bir değişiklik varmı bir sor istersen dedi.Ama bende malesef hiçbirinizin numarası olmadığı için arayamadım bu yüzden geziye katılamadım Kusura Bakmayın...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
allaaaah metiiin..:mrgreen: abem benim bee sende olmasan napcam bilmiyom zaten ok abi sen öğret bana bak ondan sonra ben ne resimler ekliyom siteye:queen:

olsun bakalım bonabart bi dahaki sefere artık hep beraber inşallah
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
URL]


goruntu372zs1.jpg


goruntu378ct4.jpg
[/IMG][/IMG][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
vaaaay grup toplanmış yine arka sıradaki son iki moto kimin?.tamam biri mustafa abinin sonuncu kimin?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sevgili motorseven arkadaşlar, değişen dünya ikliminin ve gittikçe belirgenleşen kuraklığın hepimiz farkındayız. Betonarme binaların hızlı artışı, çoğalan egsoz ve baca dumanı, orman arazilerinin yağmalanması derken pikniklere veya gezilere gittiğimizde şehir yakınlarında başlayan cılız ağaçlıkların farkına varmışızdır hepimiz.
İşte bu yüzden Mersin MT'deki arkadaşlarıma bu konuyu açtım ve destek sözlerini aldım. Ardından tanıdığım Mersin Orman Bölge Müdürlü yetkilileri, Mersin Orman İşletme Şefi, Mersin Orman İşletme Ve Orman Müdürlüğü'ndeki Orman Mühendisi arkadaşlarım ve abilerimle görüştüm ve onlardan da tam destek sözünü alınca onlarla da konuştuğum gibi konuyu buraya taşıdım.
Sağlacacak yardımlar =
1- Tüm fidanlar ( sayısı ve türü isteğimize göre olacak ama ben tercihi mühendislere bıraktım )
2 - Ağaçlandırılacak yer ve bölge ( tercih bize bırakıldı ama en uygun zemin tercihlerini onlar söyleyecek ve biz birini seçeceğiz)
3 - Fidanlar için su arazözleri getirilecek ve sürekli bakımı sağlanacak.
4 - Fidanların nakliyesi için araba tahsis edilecek

ve daha akla mantığa uygun ne istenirse yapılacak.

Eğer sizce de uygunsa YER ve ZAMAN için önerilerinizi bekliyoruz

Bu etkinliğimiz için motosikletli olunması, grup ya da birey olunması şartı aramıyoruz. bir dikili ağacım olsun diyen herkesi davet ediyoruz. özellikle yakın il ve ilçelerden gelecek destekleri bekliyor ve eğer istenirse bir başka ilde ağaçlandırma organizasyonu için de destek vermeye hazırız.

Özellikle de;

Mersin Motor Klübü - Adana Mt - ÇMSK (Çukurova Motor Sporları Klübü)'nün de katılımlarını bekliyoruz


destek verecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederiz. :rendeer:

Mersin MT
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
goruntu373fq5.jpg



goruntu374mf8.jpg


goruntu375gz8.jpg


goruntu376me7.jpg


goruntu377az8.jpg


goruntu378rv2.jpg

hayati abi en sonunda teşrif etti.:)

goruntu381ic2.jpg

buda araya çeşit olsun dedim:bounce:

alpcim o yaşar abimiz mct 250
nasıl döşemişim resimleri ama metin abeeem sağol abi anladın sen onu :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
evet iyi olmuş bu arada kimse bahsetmiyor ama bu hafta istanbul gezimiz olacak motosiklet fuarına gidiyoruz gerci ben perşembeden itaberen istanbuldayım kütahya mt kaldıkmı işimiz cok zor ne olur ne olmaz
 
Katılım
21 Şub 2005
Mesajlar
38
selam millet gezilerimizin devamı olacak insallah,ben herkesin gelmesini değil gelmiyecekse bi şekilde haber vermesini bekliyorum.:silent: güzel bi geziydi çekirdek kadro her zaman ki gibi birbirini buldu ve organizasyonu yaptı, hepsine tesekkür ediyorum..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst