[MT Kütahya] 25 mart pazar günü tam kadro

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Öncelikle Kütahya MT li arkadaşlardan özür dileyerek başlamak istiyorum.Çünkü geziye biraz geç katıldım ama onlara ulaşıncaya kadar boş durmayıp bazı görüntüler aldım...

dsc00083ny9.jpg


dsc00084yl9.jpg


dsc00085wt6.jpg


bu da kendim;

dsc00086mh5.jpg


dsc00088vr7.jpg


Grup arkadaşlarımla buluştuktan sonra;

dsc00090bv5.jpg


dsc00091kw8.jpg


Dönüş yolu;

dsc00092mr1.jpg


dsc00093bs2.jpg


dsc00095qp6.jpg


dsc00096yk6.jpg


dsc00097la7.jpg


dsc00098tx8.jpg


Son durak;

dsc00100nv8.jpg


İki adet te panaromik görüntü.İlkinde bir adet Ghost Rider var bulabilecekmisiniz bakalım.:queen:

dsc00108rr7.jpg


dsc00109lk3.jpg


Herşeyin gönlünüzce olması dileklerimle...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet ; ilk yorum benden. Kütahya her zamanki temposunda devam ediyor...:cat:
Ama hep dağ bayırdalar.:p Azcık da düz yolda gidin yaww... :queen:

Hayati abi sana artık bir enduro almanın zamanı geldi.VARADERO,TRANSALP,V-STORM düşünmeye başla bence... :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hava biraz daha sıcak olsaydı tam süper olacaktı...:cat:
Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkür...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet sabah buluşma saatindeki satışlardan sonra yoldan topladığımız kadarıylan:queen: ekibi oluşturduk öğlen saatlerine doğru
goruntu372aa4.jpg


toparlandıktan sonra yaptırdık sucuk ekmekleri doooru çamlıcaya
goruntu373ts5.jpg


goruntu374vp7.jpg


ekip ekmek kapışıyo ya açlar yaa:queen:
goruntu375cl3.jpg


goruntu376hz0.jpg


goruntu377no7.jpg


çok şükür ekip lideri hayati abim yaklaşık 5 saatlik bi gecikmeyle:silent: ekibe katıldı :queen:
goruntu378zn7.jpg


genede güzel bi gezi oldu herkese teşekkürler
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Geç gelmemin sebebi;Eğer vaktinde gelseydim, o sucuk ekmeklerden nasibinizi zor alırdınız siz.Aç kalmanıza dayanamazdım gecikme nedenim ondan...:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel kareler. Birlikteliğiniz devam etsin inşallah. Güzel gezilerinizde, Kütahya'nın kültür zenginliklerini görmek isteriz.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
teşekkürler inşallah daha çok gezilerimiz olacak sizlerle paylaşmaktan bizde büyük mutluluk duyarız :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
62
ya ne güzel dolanmışınız haberim olmadı olsaydı gelirdim boş boş oturduk yaa:(

umarım birdahakine beraber oluruz...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel gezi olmuş foto bırazdaha fazla olsaydı ıyı olurdu yolunuz acık olsun kazasız belasız keyflı surüşler kutahya MT ye selamlar
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
yorumlarıyla katkıda bulunan arkadaşlara canı gönülden teşekkürler.
havaların iyileşmesiyle,Kütahya ya bağlı çavdarhisar ilçesindeki zeus tapınağının bulunduğu aizonai antik bölgesini ziyaret etmeyi ve sizlerle paylaşmayı düşünüyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Lafı ağzımdan aldın Hayati Abi...
Aizonai gezisi ilk planladığımız gezilerden birisi.
Bu arada arkadaşlar kareler mükemmel. Hepinizin,
hepimizin yüreğine sağlık.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst