[Kütahya - MT]

Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
valla arkadaşlar sizler artık bişey kaltılmıyorsunuz bende free takıldım motorla tavşanlı yaptım cok iyi oldu unutmuşum uzun yolu cok zevkliydi en yakın zamanda hep beraber yapalım bu işi
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar pazar günü eğerki hava şartlarıda uygun olursa uzun yol yapalım diyorum ne dersiniz.Katılım ne olur?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Durumum uygun olursa katılmaya çalışıcam.Sonradan bozulmaca olmasın tamammı.:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eskişehirde yani açılan alış veriş merkezinde bir göründünüz gene kayboldunuz noldu mustafa kardeşim beğenmedinmi yoksa neo avm yi :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
volkannnnnn ben yine kütahya mt deyim :cherry:
twister ile demişsin. yani bu durumda ben artçı oluorum galiba. yanlış anlamadıysam eğer heyooo :queen:
benim siyah limuzini çekeriz oğuzhanın dükkanın önüne bizi orada bekler :cat:
kütahya selam :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
eveeeeet kütahya mt pazar günü uzun yol a ne dersiniz?????
beni aklımdan geçenler;
1,inegöl
2,afyon
3,murat dağı
ne dersiniz benim aklıma bunlar geldi gezer geliriz ne dersiniz??????????
başka firi olan yok mu yaw
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alpcim ben dagları özledim valla mustafa abi de öyle düşünüyo zekiler ibrahimlerde antalyada gel biz daga gidelim yine hem senin toyotoyu denemiş olurz ne dersin ben sabah sekizde işten çıkıcam haber bekliyorum ok
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar Bursa Mudanya öenirisini sunuyorum gidiş geliş 400 km öneri ve görüşlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
hadi beyler tavşanlıya gidiyoruz ordanda uzarız artık bi yerlere saat 10:00 da okyanus önünde buluşuyoruz
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Mükemmel bir hafta sonu oldu bu hafta sonunu bizlere yaşatan arkadaşlarımıza abilerimize teşekkür ederim...
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
bu hafta sonu tavşanlı maceramızıda geride buraktık herkese teşekkür ederim (hayati abi bu arada allah şifanı versin):pl: ruhşen ya sen dağ filan diyon ama telefon ettikmi mırın kırın ediyon
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Kütahya mt hafta sonu aizona gezisini yapıyoruz dimi? eger herkes kabul ederse malzeme listesi felan çıkaralım.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet malzemeleri sayıyorum :
1-) 10 paket hazır köfte
2-) 5 halka maret succuk
3-) 20 tane 300 gr.lık ekmek
4-) 5 er kilo domates, biber, hıyar
5-) kişi sayısı kadar tabak çanak
6-) kola, fanta, meyva suyu, süt, su ( isteyen istediğini getirebilir )
7-) atlamak için ip, istop oynamak için top
:cool: hıııı bi de şey neyse siz ekleyin şeyi de :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu kadar eti yersek dönerken motor yerine göbeğimizin üstünde yuvarlanarak geliriz, bu ne ya çooook ama sizde geliriz derseniz o zaman liste tamam dır deriz
:cat: hadi eskişehiri organize et bakalım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
açık hava da yenir ya. iki koşar eritirsiniz. alışmışsınız motoya tabi. yürüyün biraz yürüyün :cherry:
görecem sizi ileride. göbekler siz den önde gidecek. et yeseniz de yemeseniz de :queen:
eskişehiri organize ediim ama ben gelemem :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sanırsam ehliyet sorun birinin arkasına takıverirsin artık sende artçı olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst