Şuan bu gecenin etkisiyle ben burdan nasıl ayrılacağımı bu dostluğunuzu, abiliğinizi nasıl bırakcağımı düşünüyorum... Bu gece alp abim olsun yusuf abim olsun emrah olsun,, ve özgür abim olsun beni ne kadar mutlu ettiler... Dünyanın en mutlu skutırcısı,en mutlu MT üyesi, en mutlu çömezi oldum... Dışarısı 15c olmasına rağmen birlikte asfaltta olmanın verdiği güven,samimiyet ve o güç içimi öyle ısıttı ki bu gece... altında 250lilik 850lilik makinelerde olsa sadece benim için 60-70 km yi geçmeyen bana kol kanat geren, bana motor ne demek, motorculuk ne demek onu öğreten sizlere çok teşekkür ederim abilerim... Sizler benim ilerde yapacağım binlerce km nin sebeplerinden en başta gelenisiniz... Motor her bindiğimde bir sözünüz kulağımda olucak, ve o kaskı her taktığımda sadece ben olduğum için abiliğiniz , büyüklüğünüz için teşekkür edicem bir kez daha.. Ve o kaskı her seferinde kafama takabilicek durumda olduğumun için şükredicem... İYİ Kİ VARSINIZ KÜTAHYA-MT...TEKRAR TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜRLER HEPİNİZE...