çay-çekirdek va mı acep:silent::silent:
Aman ömer Hondat-twister falan boşver tipi güzel değil, tek silindirli alet uzun yolda masaj yapmasın heryerine sonra.İlla naked alacam diyorsan gel şu abini dinle hyo 250gt al.Makine genel olarak sorunsuz bi kaç basit eksileri var ama emin ol başını ağrıtmaz.Yağ soğutmalı,çift silindir V-motor,29bg.,youtube de 175km/h basan gt250 lerin vidyolarıyla dolu.Twisterda çıkbakayım o hıza nası oluyor....aman unutmadan makine çok seri kaçar yeni tecrübesi olanlar için dikkat et genede.bana göre GT250 nin tek sorunu sana biraz seri kaçabilir,kendine hakim ol ve gazı dikkatli aç:cat::cat: 2008 yılı itibariyle artık gt250 parçalarını bulmak çok kolay ve ucuz malüm ST-kanuni distribtrlüğünü aldı hyonun.
http://www.sahibinden.com/2006_model_11bin_km_de_kazasizWQQaXQQ6756265WQQpXQQdisplayitem