[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
noooluyo yaaa burda herkeste bi motor değiştirme sevdası gidiyo ne diyelim hayırlısı olsun allah herkesin gönlüne göre versin bu arada düşünen olursa regali verebilirim:bounce: kısmetse bende bi v-rod yada vzr 1800 ıntruder düşünüyorum:cyclopsan:queen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ya alp abi bana inat mı yapıyosun ben orda yokken çay falan çatlıcam valla..:D biran önce dönüp bende çay içmeye gelmek istiyorum
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kayıtlar bu kadar erken mi başladı?her zaman toplanıyoruz artık bi daha ki sefere:)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
yok abi ben balıkesirdeyim ev işleriyle uğraşıyoruz... kayıt 2sinde... haftasonu gelicem inşallah,kayıt için birdaha gidicem tarihinde.. bu sırada hep kütahyadayım...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
izmir, yaw kızlarıylan mı ünlü idi neydi yahu.ömer 1 kişilik daha yer var mı?:pl:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
=)) abi benim keçiyle gidelim istiyosan:D:D:D yolun yarısını sen yarısını ben ..gideriz izmire kadar... :D
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
çay-çekirdek va mı acep:silent::silent:



Aman ömer Hondat-twister falan boşver tipi güzel değil, tek silindirli alet uzun yolda masaj yapmasın heryerine sonra.İlla naked alacam diyorsan gel şu abini dinle hyo 250gt al.Makine genel olarak sorunsuz bi kaç basit eksileri var ama emin ol başını ağrıtmaz.Yağ soğutmalı,çift silindir V-motor,29bg.,youtube de 175km/h basan gt250 lerin vidyolarıyla dolu.Twisterda çıkbakayım o hıza nası oluyor....aman unutmadan makine çok seri kaçar yeni tecrübesi olanlar için dikkat et genede.bana göre GT250 nin tek sorunu sana biraz seri kaçabilir,kendine hakim ol ve gazı dikkatli aç:cat::cat: 2008 yılı itibariyle artık gt250 parçalarını bulmak çok kolay ve ucuz malüm ST-kanuni distribtrlüğünü aldı hyonun.

6756265_363817_yenf416.JPG


6756265_363817_0iha460.JPG


http://www.sahibinden.com/2006_model_11bin_km_de_kazasizWQQaXQQ6756265WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
çay-çekirdek va mı acep:silent::silent:



Aman ömer Hondat-twister falan boşver tipi güzel değil, tek silindirli alet uzun yolda masaj yapmasın heryerine sonra.İlla naked alacam diyorsan gel şu abini dinle hyo 250gt al.Makine genel olarak sorunsuz bi kaç basit eksileri var ama emin ol başını ağrıtmaz.Yağ soğutmalı,çift silindir V-motor,29bg.,youtube de 175km/h basan gt250 lerin vidyolarıyla dolu.Twisterda çıkbakayım o hıza nası oluyor....aman unutmadan makine çok seri kaçar yeni tecrübesi olanlar için dikkat et genede.bana göre GT250 nin tek sorunu sana biraz seri kaçabilir,kendine hakim ol ve gazı dikkatli aç:cat::cat: 2008 yılı itibariyle artık gt250 parçalarını bulmak çok kolay ve ucuz malüm ST-kanuni distribtrlüğünü aldı hyonun.

6756265_363817_yenf416.JPG


6756265_363817_0iha460.JPG


http://www.sahibinden.com/2006_model_11bin_km_de_kazasizWQQaXQQ6756265WQQpXQQdisplayitem


Hyodan git diyosun yani... Abi çok aradayım,naked mi çopper mi? şuan seninde bu tavsiyenle 3 seçeneğim var 2si naked twisterla hyo, çopperde de sadece hyo... Kesin kararımı oraya gelince vericem.. Birlikte oturur paylaşırız fikirlerimizi..
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
akşam neredeyiz? :silent: voodoo nun orada çekirdek var mı :queen: hisardayız gibi..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
hani çay çekirdek nerde????şimdi gidiom hisara bakalım varmısınız....
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
abi sanırsam dün çay çekirdek yalan olmuş... Ama bir teklifim var buraya gelin hep birlikte burda atatürk heykeli var taaa tepede çamlık diye bir yer var ismindeki ilizyona takılmayın bizim hisar gibi bi yer gelin burda çay da çekirdekte benden beklerim... pazara kadar gelin...=))
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yoo millet 21:00 da dedi ama 22:30 da geldi.geç oldu ama güç olmadı.saygılar efem:)
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
selamın alyküm bende kütahyadanım
bigün toplanıp bi gezi düzenleyelim ne dersinizz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst