[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
evet oturak gerçekten büyük sorun oluyo kampta ben sonunda hallettim onu.şinçi sıra tüpe geldi onuda aldım mı tamam olur heralde.


 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699



aslında iki soruna da çözüm olabilecek bi ürün buldum ama hem oturak hem klozet 2 in 1:p
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
güncel atayım bari... bi Ankaraya gittim kimsecikler kalmamış havalarda çok güzel yapmadınız mı bişeyler... Ankaradan bir isteği olan varsa söylesin.... mesela volkinin siparişi tamamdır hallettim işini.

ZEUS marka çene açılır kask aldım volkana. benim GDR den çok daha kaliteli bir kask. 10 numara walla

y1pCp0PldxSNTqiqM3ljxPhy8yjjRT_QNJEW_ofoiIde4HTIDt5PnlaBhRHLOWJB8nLOD6tsztodHA



y1pCp0PldxSNTqrF6r3mEnLoVCfeyH_jt16t352O9AU-E4AH2scM0FtmuyIeI5SIJc-a06kGSs_7oQ


y1pCp0PldxSNTrhDlTfY00uCEjiHzz6nM8sZRK5Uo3KBhuX566i7-eEg75_OPrn0UqjtNhZ-pOvXUo


y1pCp0PldxSNTpwVLHii04B551sgzgtNTJx6u-h6qsTdsarSS1HeU4QSNOL3NKA0qBoqMYAZeqJvvU





adamım daha cok kutunun acılabilirliğini göstermişsin sanki:)



bir süredir internetimiz kesik ve sınavlardan dolayı internetle ilgilenemedik:(


emok ne zamandı yawf:) ben varım tabi salı günü sınavlarım bitio
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Ufuk nerelerdesin ya bi sınav dedin yok oldun walla hadi görün artık,yoksa Cbf de bi sorun mu var..

özgür abi senin kaskın aynısını volkana bilmeyerek aldık.kısmetse montunun aynısınıda bilmeyerek sipariş edeceğiz. seni model aldık kendimize :queen:

EMOK festivali zamanına yıllık iznimi aldım bende. Festivalin ilk günü çıkacaklar arasında bende varım o zaman.
Kamp Ekipmanlarını tamamlamaya çalışalım yavaş yavaş.
Alp sen oturağı aldın mı bende kendime küçük bi tane alacağım.

Arkadaşlar Alpi kızdırmayalım bakın fermuardan şikayetçi besbelli.şaka bir yana ama grup sürüşüne uymuyoruz çoğu zaman.kendi adıma söyleyim bende dahil ustalaşmış gibi davranmamız, tatlı tatlı sollaşmalar falan aslında grup sürüşünü tehlikeye atmakta.


örneğin şu vidyoda olduğu gibi basit ama risk oluşturabilecek bir grup sürüşü söz konusu.(dursunbey gezisi) çekirge sürüsü gibi gidiyoruz mubarek..... ki daha da kötü gittiğimiz zamanlarda oldu.....
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UfqnEoTjBho&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UfqnEoTjBho&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

umarım bizden katılım fazla olurda güvenli ve bol fremuarlı bi yol alırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
o zaman ilk günde 3 kişi olduk bakalım kimler çıkacak ilk günden ben daha halletmedim malzemeleri :( çadırımın demirleri bile yok....

motorumun aynısından alacaksanız seneye alın beyler inşallah 650gs i patlatacam :D:D:D:D:D:D
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869



aslında iki soruna da çözüm olabilecek bi ürün buldum ama hem oturak hem klozet 2 in 1:p

Alp sen bi ömürsün, başka söze hacet yok...

o zaman ilk günde 3 kişi olduk bakalım kimler çıkacak ilk günden ben daha halletmedim malzemeleri :( çadırımın demirleri bile yok....

motorumun aynısından alacaksanız seneye alın beyler inşallah 650gs i patlatacam :D:D:D:D:D:D

Özgür aman dikkat et patlatırken, sana ve motora zarar gelmesin, ondan
sonra çatılarda dolanmaya başlıyorsun.:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Selam millet nasıl keyifler dicem hepiniz bomba gibisiniz gezcek yer arıyosunuz galiba
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
yarın akşam motorunu alan çay ocağına gelsin.saat 21.00 gibi uygundur. N dersiniz???
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
bana ikiniz hakkında resimler buldurmayın isterseniz :mrgreen:

Denemesi bedava... Ondan sonra başına neler gelebilecek şöleeee bi düşün. ::144::Ben bile şöyle bi düşündüm irkildim...
Amanın Metin bu kadar acımasız olamazsın dedim kendi kendime. :p:cherry::bounce::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
lem Kütahya MT; önceki senelerde EMOK'un Kütahya'da yaptığı festival mekanı nasıl? Kamp kurulabilinir cinsten mi?

Doğuluşah Köyü'ymüş sanırım.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi resim geldimi maille gönderme deneyiminde bulundum ama gidip gitmediğinden tam emin değilim.
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
yarın akşam motorunu alan çay ocağına gelsin.saat 21.00 gibi uygundur. N dersiniz???

Gelemeyeceğim... sen benim yerime de bir bardak fazladan iç :cherry:


lem Kütahya MT; önceki senelerde EMOK'un Kütahya'da yaptığı festival mekanı nasıl? Kamp kurulabilinir cinsten mi?

Doğuluşah Köyü'ymüş sanırım.

Doğuluşah köyü kamp alanını bilemeyeceğim ama sanırım duruyordur; yeryerinden oynamadıysa :queen:

Motorlar için yapılmış motor pistiyse biraz deforme olmuş durumda ama iş görür sanırım.. Ayrıca köylüsü de misafirpervermiş oranın öyle diyorlar..

bekleriz kütahya'ya..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın arkadaslar... yamaha dan buyuk ındırım....yamaha cygnus rs 2850 ytl degıl...sadece we sadece 2000 ytl... bu fırsatı kacırmayın ...yamaha sız kalmayın... _arzum motosiklet_:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst