güncel atayım bari... bi Ankaraya gittim kimsecikler kalmamış havalarda çok güzel yapmadınız mı bişeyler... Ankaradan bir isteği olan varsa söylesin.... mesela volkinin siparişi tamamdır hallettim işini.
ZEUS marka çene açılır kask aldım volkana. benim GDR den çok daha kaliteli bir kask. 10 numara walla
![]()
![]()
![]()
![]()
o zaman ilk günde 3 kişi olduk bakalım kimler çıkacak ilk günden ben daha halletmedim malzemeleriçadırımın demirleri bile yok....
motorumun aynısından alacaksanız seneye alın beyler inşallah 650gs i patlatacam![]()
Özgür aman dikkat et patlatırken, sana ve motora zarar gelmesin, ondan
sonra çatılarda dolanmaya başlıyorsun.:queen::queen:
aslında konu ile ilğili çok mükemmel bi fotom var ama:mrgreen::cherry:
abi msn den göndereyim bu sefer ki çok bombaEvet Alp seni bekliyoruz. Hadi çabuk fotoyu yerleştir. Merk ettim şimdi... :queen:
abi msn den göndereyim bu sefer ki çok bomba
Mail olarak at Alp. Dışarıda oluyorum genelde.
bana ikiniz hakkında resimler buldurmayın isterseniz :mrgreen:
yarın akşam motorunu alan çay ocağına gelsin.saat 21.00 gibi uygundur. N dersiniz???
lem Kütahya MT; önceki senelerde EMOK'un Kütahya'da yaptığı festival mekanı nasıl? Kamp kurulabilinir cinsten mi?
Doğuluşah Köyü'ymüş sanırım.