kurs için 250tl fiyat çekti

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
b sınıfı ehliyetime a2 ekleticem, b sınıfı ehliyetimi aldığım sürücü kursunu aradım adam 250tl kurs ücreti dedi. bende gelişim sürücü kursunun 150tl aldıgını söyledim. bu sefer 200 e ineriz sana dedi.150tl olanlardanda başka paralar isterler falan diye zırvaladı. bende teşekkürler dedim kapadım :mrgreen:
avcılarda olduğum için bu sitede reklamı olan gelişime gidip gelmem biraz zor. avcılar civarlarında hangi sürücü kursunu tavsiye edersiniz?

A2 sınıfı Motosiklet sürücü belgesinin toplam maliyeti;

150 tl kurs ücreti
40 tl sınav hizmetleri ücreti (M.E.B.lığı Ziraat Bankası ,Vakıflar Bankası Veya Halkbankası hesabına)
40 tl sağlik raporu (ilgili polikliniğe ödenecek)
140 tl trafik masrafı (sürücü belgesi alırken trafik tescil şb.ne ödenecek.)

bütün masraflar bunlar sanırım şimdi burda 40tl yazan sağlık raporunu ben sağlık ocağından bedavaya alamazmıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bende kursa 150tl ucret vermiştim fakat sağlık raporuydu, sınav harcıydı bir de vergi dairesine ödediğin harç ile toplamda 300 - 350tl gibi bir rakam çıkıyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bende kursa 150tl ucret vermiştim fakat sağlık raporuydu, sınav harcıydı bir de vergi dairesine ödediğin harç ile toplamda 300 - 350tl gibi bir rakam çıkıyor.

sağlık raporunu sağlık ocağından ücretsiz alabilirsem 330tl alamazsam 370tl gidicek sanırım.tabi kursa en fazla 150tl den kaydolmam lazım:pale:
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
saglık raporu bedava neden para veriyorsunuz ki ben 2 sefer aldım üçret ödemedim
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saglık raporu bedava neden para veriyorsunuz ki ben 2 sefer aldım üçret ödemedim

bende ilk ehliyetimi aldığım zaman 40tl vermiştim ama bu sefer vermiyicem geçende iş için lazım oldu sağlık ocağından aldım 1tl bile vermedim aynı şekilde ehliyet içinde alınır sanırım sağlık ocağından ?
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
saglık raporu bedava neden para veriyorsunuz ki ben 2 sefer aldım üçret ödemedim

vaktim olmadığı için sağlık ocağına gidememiştim. iş yerim bahariyede, kursta burda.

öğle yemeği arasında koştura koştura gidip halletmeye çalışıyoruz işlerimizi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

bende ilk ehliyetimi aldığım zaman 40tl vermiştim ama bu sefer vermiyicem geçende iş için lazım oldu sağlık ocağından aldım 1tl bile vermedim aynı şekilde ehliyet içinde alınır sanırım sağlık ocağından ?

ben alınıyor diye biliyorum. kursların seni başka bir muayenehaneye yönlendirmesinin nedeni aralarında anlaşmış olmaları. yani gönderdikleri kişi sayısına göre komisyon alıyor olabilirler. (tahmin ediyorum sadece)

vaktin varsa bi ara sağlık ocağına gidip öğren. paran cebinde kalmış olur :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
vaktim olmadığı için sağlık ocağına gidememiştim. iş yerim bahariyede, kursta burda.

öğle yemeği arasında koştura koştura gidip halletmeye çalışıyoruz işlerimizi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------



ben alınıyor diye biliyorum. kursların seni başka bir muayenehaneye yönlendirmesinin nedeni aralarında anlaşmış olmaları. yani gönderdikleri kişi sayısına göre komisyon alıyor olabilirler. (tahmin ediyorum sadece)

vaktin varsa bi ara sağlık ocağına gidip öğren. paran cebinde kalmış olur :)
aynen alabilirsem sağlık ocağından halletmeye çalışıcam.bugün gidip avcılardaki diğer sürücü kurslarını dolaşıyım pazarlığımı yapıyım inş totalde 330tl ye hallederimde 400e olcağına 70tl daha uygun olur o parayıda korumalıkların parasına eklerim daha kaliteli korumalığım olur:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
toplamda 350 - 400 olsabile bu para senin cebinden hemen çıkmıyor.

kurs ile pazarlık et ve ödemeyi nakit iki taksitle yap.

sınav harcını zaten sınav tarihi yaklaştığında ödüyorsun, son ödeme tarihini öğrenip bütçeni ona göre ayarlarsın.

vergi dairesine ödeyeceğin ücret 72tl idi yanlış hatırlamıyorsam. o parayıda sınav sonuçları açıklandıktan sonra, eğer ehliyet almaya hak kazanmışsan dosya ile karakola gitmeden önce yatırman gerekiyor.

yani tüm bunlar ortalama 3 aya yayılıyor.
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
70
bu arada sınav harcı; 40 lira yazılı sınav+40 lira direksiyon sınavı şeklinde arkadaşım...yani toplam 80 lira... 145 lira ehliyeti alırken ödüyorsun... Ben sağlık ocağından ücretsiz aldım sağlık raporunu...
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
sağlık raporu ücretsiz artık sağlık ocaklarında, B sınıfını alırken aldıgın gibi değil, geçen yıl ya da önceki yıl falan değişti sistem, sağlık raporunu, saglık ocagından ücretsiz olarak alıyorusn.

sınav harcı da arkadaşın dediği gibi 80 tl.
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Sınav harcı ildeki milli eğitim müdürlükleri tarafından belirleniyor. Mesela Muğla Ortaca'da 100 lira istiyorlar sınav ücreti olarak. Geçen sefer 65 liraydı. Bu paranın çoğu sınavda görevli öğretmen ve Milli Eğitim'de bu görevle ilgili çalışan(sadece imza atan) personele dağıtılıyor. Kurs ücreti 150-200 iyi bir rakam. Burda peşin olursa 350'ye indiriyorlar en son. Normalde 400.

Sınav ücreti, ehliyet bastırma vb ücretler ayrıca ödeniyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şirinevler meydanında Aydın Sarı sürücü kursu 150 TL. Avcılar'a pek uzak değil. Zaten önceden ehliyetin olduğu için kursa gitmene pek gerek yok. Zaten 20 soru cevaplayacaksın. Sağlık raporunu da herhangi bir sağlık ocağından ücretsiz alabilirsin. Alabilirsem diye düşünmene gerek yok kesinlikle veriyorlar.
http://www.aydinsari.com.tr/fiyatlar.php
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
direksiyon sınavının harcını bazı kurslar kendı kafalarına gore para alıyolar dıye bılıyorum ben.mesela ben b ehlıyetımı alırken dıreksıyon sınavı parası vermedım .ama baska bı kursa giden arkadasdan almıslardı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------

Şirinevler meydanında Aydın Sarı sürücü kursu 150 TL. Avcılar'a pek uzak değil. Zaten önceden ehliyetin olduğu için kursa gitmene pek gerek yok. Zaten 20 soru cevaplayacaksın. Sağlık raporunu da herhangi bir sağlık ocağından ücretsiz alabilirsin. Alabilirsem diye düşünmene gerek yok kesinlikle veriyorlar.
http://www.aydinsari.com.tr/fiyatlar.php


Sirinevler yakın aslında saolun hocam avcılardakilere bakayımda olmazsa buraya gıderım
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
valla benden 200 lira aldılar.onuda kredi kartı ile 4 taksit 50 şer lira olarak verdim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direksiyon sınavının harcını bazı kurslar kendı kafalarına gore para alıyolar dıye bılıyorum ben.mesela ben b ehlıyetımı alırken dıreksıyon sınavı parası vermedım .ama baska bı kursa giden arkadasdan almıslardı.
Direksiyon sınav harcını baştan sor. İlk başta sorunca genelde müşteri kapmak için almıyoruz derler. Sen sormazsan bundan da hiç bahsetmezler. Ama yok denirse daha sonra vermezsin. Ben kayıt olurken sorduğumda yok deyip sonradan almaya çalıştılar ama vermedim. :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ben Rize'de 100 TL ye yazıyorum :) Hadi gel :)

Yol paramı karsılasın kurs gelıyım hıc problem degıl :p rizelıyım zaten ehlıyettede rıze yazmıs olur :d
Dıreksıyon sınavı harcı adı altında para koparıyolar koparabılıyolarsa cıdden :d en basta sorucam hatta totalde ne kadar tutucagınıda hesaplamayı dusunuyorum kayıt olurken mudurun yanında. sonra hava parası almasında :d
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
ben yazıldım bayramdan önce 150 lira kurs ücreti sınav parası bilmemnesi hariç normalde 250 lira yazıyordu 150 lirayıda 75+75 ödersin demişti pazartesi salı evraklarımı vericem kaydımı tamamen başlatmış olucam
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bugün kaydoldum as sürücü kursuna 150tl ye. smf,nida,aydın sarı, sürücü kurslarıylada görüştüm hepsi direksiyon sınavı parası alıyolardı kimisi 70tl direksiyon sınavı parası dedi kimisi kursa 200tl.as sürücü kursuda 150tl kurs , direksiyon sınavı parasınıda 40tl diyince ona kaydoldum. ayrıyetten herhangi bi sebeplede para isteyemiyecekler çünkü baştan hepsini söyledim :D toplamda kartı elime almam 360-370 e mal olcak sanırım 18aralıktada yazılı sınav var. hayırlısı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
kurs 150
sağlık raporu 25
sabıka kaydı 5
milli eğitime yatan harç 40 (halk bankası)
direksiyon sınav ücreti 50
vergi dairesi 195
sürücüler odası dosya masrafı 10
trafik kart ücreti 65
toplam 540 lira...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst