küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
nejdetçim ellerine sağlık emeğin için teşekkürler.cüneytin açtığı başlıkta tembelsin yazmıştım bunları görünce fikrimi değiştirdim.çok çalışkanmışsın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ceza olarak bana yeni motoruyla birkaç tur attırcan anlamam vallah:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
knş

abi motoru yeniledinmi
yok barışcım nisanın ilk haftasında başlıyacağım tura ozaman verecekler motoru nejdet onu söylüyor.zaten şimdi verseler kışın yatçak bide yeni motorla ilk olarak kosavaya gitmek istiyorum.istanbuldan selamlar.marmarise iyi bak kömürleri tutuştur heran gelebilirim.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
abi saygılar..sizi bu kararlılığınızdan dolayı tebrik ediyorum,anadolu sevgiside böyle bişey olsa gerek..ne zaman artık yeter demeyi düşünüyosunuz? yeni motorunuzda şimdiden hayırlı olsun.hayırlı yolculuklar diyelim artık..saygılar..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
motor aşkı bitmez.

abi saygılar..sizi bu kararlılığınızdan dolayı tebrik ediyorum,anadolu sevgiside böyle bişey olsa gerek..ne zaman artık yeter demeyi düşünüyosunuz? yeni motorunuzda şimdiden hayırlı olsun.hayırlı yolculuklar diyelim artık..saygılar..
bendende sana saygıların en yücesi kardeşim,daha doyamadım nasıl yeter derim.

Abi bi beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum seni,Allah yolunu açık etsin.
sağol bende seni tebrik ederim,bir beşiktaşlı olarak beni dikkate aldığın için.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
zatten ümmet abiye ancak saygı duyulabilir bu arda ümmet abi yakınlarda izmirden gecersen bulusabiliriz belki
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ümmet abi şirkete geldi

Bugün Ümmet Abi bana geldi sağolsun mondail le ilgili parca sorunum vardı cözdü, öğle yemeği çok basit oldu abi bi gün seni güzel bir yere yemeğe götürürüz.Görüşmek üzere.


 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
selam

Bugün Ümmet Abi bana geldi sağolsun mondail le ilgili parca sorunum vardı cözdü, öğle yemeği çok basit oldu abi bi gün seni güzel bir yere yemeğe götürürüz.Görüşmek üzere.


yemek bahane sohbet şahaneydi siz değerli arkadaşları tanımak inanın bana yemekten daha tatlıygı sizlerle sohbet benim için çok zevkliydi derin saygılar.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
abi allah seni başımızdan eksik etmesin, parça sorunumu hemen cözdün
gezi de görüşmek üzere, bugun konustugumuz gibi seni çinde dahi görmek isteriz motorunla mondailin dünya çapında servisi olsa dünya turu yapacaksın :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok zevkli geçen Ayvalık gezimizden bir kaç fotoğraf ekleyeyim dedim:



 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
187
ümmet abi r6 ya cok yakısmissin
valentino rossi senin yaninda adam olmaz bu pozdan sonra
yolun acik olsun ümmet abi :rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
ümmet abi motoru yeniliyecekmisin hang, tür motor almaya kararlısın mondial scooter mı?
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
vay beeeeeeeeeee!!!

Çok zevkli geçen Ayvalık gezimizden bir kaç fotoğraf ekleyeyim dedim:

valla ummet abi gercekten cok yakısmıs:cat: ama arka plandakı kırmızı şapkalı arkadasın kırmızı sapkasını sen taksaydın cok daha guzel bır fotograf olurdu bence:cherry: :rendeer: :cat:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ummet abi ayvalık gezisinde

Ben de Ümmet Abimizin birkaç fotoğrafını çektim siteye koyayım dedim.



 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
cuma akşamı yolda rastladığım ümmet abim ve sercan kardeşim büromuzu ziyaret ettiler.sağ olasın ümmet abi,sağ olasın sercan kardeş



ümmet abi birazdan bodruma doğru yola çıkıyor.bodrum MT emanetimize iyi bakın sağ sağlim geri isteriz

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet yenileyeceğim mondıal 150 re veya 150 zc
bence 150 zc derim alt devider torku daha iyi 9,2 NM / 5500 d/dak
150 re için ise 8,5 NM / 7000 alt devirde torku yüksek olması bayır çıkarken daha haz bayılır gibi görünüyor ve aynı zamanda daha hafif. :cat: yalnız arkaya bir küçük kutu bagaj gerekli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst