ümmet abi bizi kayda alıp cevap verdiğin için teşekkürler

birkaç sorum daha olucak sana.Eğer arzu edip cevaplarsan sevinirim.Şimdi bu basligin tamamini okuma imkanim olmadi o yuzden soruyorum yoksa kesin daha once sorulmusdur

kusuruma bakmazsın umarım.topiğin 1. sayfasını okudum(zaten çoğu resimdi

) fakat okadar cok yer gezmissinki acikcasi gıpta ile baktim.Bunlar bir anda olmamisdir eminim.Kaç yilda bu kadar yeri gezdiniz sizin dül dülle

ortalama 50km/s civarımı gidiyorsunuz? Böyle bir gezi masraflı olmuyormu?Açıkcasi bu resimleri görüpde sizin gibi geziye çıkmak istemicek kimse yoktur.Fakat coğu insanın belini para ve zaman yetersizliği büküyor

Birde sormak istediğim konu bu kadar yer gezmişsiniz ve ülkenin çok ucra yerlerine gitmişsiniz.Herhangi bir tehlike atlattınızmı yol esnasında(güvenlik açısından soruyorum) Çünkü öyle yerlere gitmişinizki imdat! deseniz kimsenin olmıcağı yerler

Güvenlik sorunun nasıl çözdünüz efenim? cok soru olduysa kusura bakmayın saygılar:rendeer: :rendeer: