küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Mondial yetkililerine sesleniyorum! Ümmet Abimin seneye yapacağı gezileri için mutlaka korumalı giysilerini temin etmelerini rica ediyorum.Son gördüğümde kumaş pantalonla motora bindiğini gördüm.Hem sağlığı hemde güvenliği açısından bu gereksinimlerini karşılamanız sizin için artı puan olacaktır.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yoldu

ümmet abi bizi kayda alıp cevap verdiğin için teşekkürler:) birkaç sorum daha olucak sana.Eğer arzu edip cevaplarsan sevinirim.Şimdi bu basligin tamamini okuma imkanim olmadi o yuzden soruyorum yoksa kesin daha once sorulmusdur:) kusuruma bakmazsın umarım.topiğin 1. sayfasını okudum(zaten çoğu resimdi:)) fakat okadar cok yer gezmissinki acikcasi gıpta ile baktim.Bunlar bir anda olmamisdir eminim.Kaç yilda bu kadar yeri gezdiniz sizin dül dülle:)ortalama 50km/s civarımı gidiyorsunuz? Böyle bir gezi masraflı olmuyormu?Açıkcasi bu resimleri görüpde sizin gibi geziye çıkmak istemicek kimse yoktur.Fakat coğu insanın belini para ve zaman yetersizliği büküyor:) Birde sormak istediğim konu bu kadar yer gezmişsiniz ve ülkenin çok ucra yerlerine gitmişsiniz.Herhangi bir tehlike atlattınızmı yol esnasında(güvenlik açısından soruyorum) Çünkü öyle yerlere gitmişinizki imdat! deseniz kimsenin olmıcağı yerler:) Güvenlik sorunun nasıl çözdünüz efenim? cok soru olduysa kusura bakmayın saygılar:rendeer: :rendeer:
elbette sizi kayda alcam çünkü ben yollarda yalnız değilim sizin bir parçanızım biz o yolları beraber gezdik heryerde siz vardınız inanın hiç gariplik çekmedim oyüzden ne sorarsanız her zaman içtenlikle cevap vermeye hazırım.yedek parçalar modıalın katkısı,hepsi olmasada bayilrde yakıt ihtiyacımı karşıladı,kimsede zorunlu değil tabi,yemek sorununuda yollardaki şanitiye ve baraj inşaatlarından izin verdileri kadar hallediyorum,zamanım bayağı var, çok şey yaşadım gezilerim sırasında kolay olmadı tabi,ama bazı şeyleri göze almasan bir yere varamıyorsun ben herşeyi baştan kabül etmiştim,tehlikelere gelince fiilen küçük bir iki olay dışında sorun olmadı,beni ençok üzen kayış ve lastik oldu onlrıda şubattan beri 4 veya 5 kere başıma geldi kendi imkanlarımla en yakın servise gidiyorum gerisini onlar hallediyor.evet şubattan beri 9 türkiye turu 66083 km oldu hz limitim 60-70 km arasıda değişiyor,sanırım sana yardımcı olmuşumdur,sevgi,saygı izmrden selamlar.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
eyvallah ümmet abi sağolasın:cat: Peki motorunu değiştirip daha az sorun yasayacağın bir motora terfi etmek istiyormusun?:) ama mondialle bir anlaşma yaptıysan bilemiyorum tabi:mrgreen: ,saka bir yana sorunsuz sürüşler diliyorum:cat: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

bugün istanbula gitmek için yola çıktım susurluktan sonra beyaz bir taksi önüme geçti beni durdurdu kim acaba derken içinden izmir mt den rüzgarbey çıktı izmire gidiyormuş beni görünce geri dönmüş sağolsun benzinlikte oturup yemek ve çay molası verdik sonra o izmire ben istanbula yollarımıza devam ettik,rüzgar beye yaptığı jestten dolayı teşekkür ederim.
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sevgili Ummet Abi,

Bu guzel tesaduf cok iyi oldu . Ben bir gun karsilasacagimizi biliyordum ama muhtemelen dogu tarafinda olur diye dusunurken sen kalk Izmir Iztanbul yolunda goruverdim kucuk mondial ve arkasindaki bayragi. Omurilikten kullanirken arabayi birden beynimde simsek cakti ve ilk sapaktan dondum geri. Dondum donmesinede sen uzamis gitmisin bas bas bas 160 - 170 allah allah yok sonra karinca gibi gordum ta ufukta senive emekter mondiali. Kesin o motorda extra biseyler var cunku ibrende 60 yazsada gercekte katettigin mesafe cok.

Guzel sohbetin ve o dar vakitinin icinde benimle mola verdigin icin ayrica tesekkurler. Bir soz vardir senden sonra izmire kadar durup durup bunu soyledim kendi kendime. ' Kul sıkışmayınca Hızır yetişmezmiş ' Sen nerde olursan ol halis niyet ve iyiligin sayesinde Allah sana bir sekilde ulasir.

En kisa zamanda gorusmek uzere
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
60
çin motoru sakın alma çin motoru zırt çin motoru pırt diye konuşuanlar buna ne diycek bakalım nedir bu takıntı anlamaıyorum ki parasına gore gayette başarılılar bence bitanesi bi digerini tutmuyo ama çok abartıyosunuz bakın işte abim 40 bin km ye gelmiş
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
km

çin motoru sakın alma çin motoru zırt çin motoru pırt diye konuşuanlar buna ne diycek bakalım nedir bu takıntı anlamaıyorum ki parasına gore gayette başarılılar bence bitanesi bi digerini tutmuyo ama çok abartıyosunuz bakın işte abim 40 bin km ye gelmiş
yanlış duymuşsun kardeşim 65626 km şuan.

İstanbul'damısın Ümmet abi?

evet istanbuldayım yeni geldim kağıthaneden selam.:cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ümmet abi ayaklarına sağlık çalıştığım yere kadar zahmet ettin geldin .
seninle tanımak çok güzeldi,gönlü güzel pamuk gibi bir insansın'dilerim seni kimse üzmez dilerim yolların hep açık huzurun sağlığın yerinde olur daima. sana güzel şarkılar okumak isterdim ama hastalığım yüzünden sesim bugün fazla çıkmadı:) bir dahaki sefere inşallah MT net ailesiyle hep birlikte seni görmek isterim istediğin zamanda başımızın üstünde yerin var bunu unutma canım abicim sonsuz sevgilerimle yolların fatihi seni seviyoruz:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi ayaklarına sağlık çalıştığım yere kadar zahmet ettin geldin .
seninle tanımak çok güzeldi,gönlü güzel pamuk gibi bir insansın'dilerim seni kimse üzmez dilerim yolların hep açık huzurun sağlığın yerinde olur daima. sana güzel şarkılar okumak isterdim ama hastalığım yüzünden sesim bugün fazla çıkmadı:) bir dahaki sefere inşallah MT net ailesiyle hep birlikte seni görmek isterim istediğin zamanda başımızın üstünde yerin var bunu unutma canım abicim sonsuz sevgilerimle yolların fatihi seni seviyoruz:rendeer:
sevgi ve saygı kavramları karşılıklıdır,bilakis ben seni gördüğüme sevindim sesine gelince rahatsız edici değil aksine okşayıcı ve çok rahatlatıcı seninle daha çok vakit geçirmek isterdim ama hem senin hem benim ortamımız müsait değildi fakat benim için sevindiriciydi seni tanımak seninle sohbet şansı bulmak başka zaman uygun şartlarda daha bol zaman dilimi içinde görüşmek üzere kendine iy bak.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgi ve saygı kavramları karşılıklıdır,bilakis ben seni gördüğüme sevindim sesine gelince rahatsız edici değil aksine okşayıcı ve çok rahatlatıcı seninle daha çok vakit geçirmek isterdim ama hem senin hem benim ortamımız müsait değildi fakat benim için sevindiriciydi seni tanımak seninle sohbet şansı bulmak başka zaman uygun şartlarda daha bol zaman dilimi içinde görüşmek üzere kendine iy bak.
saygıyla elleriniz'den öperim :rendeer: bu arada faranjit olmuşum bir aydır sürüyordu bu akşamki programım iptal oldu' yarın çok gelmek istiyordum gelemezsem beni bağışlayın !herkeze selam..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
saygıyla elleriniz'den öperim :rendeer: bu arada faranjit olmuşum bir aydır sürüyordu bu akşamki programım iptal oldu' yarın çok gelmek istiyordum gelemezsem beni bağışlayın !herkeze selam..
bağışlandın bile değerli ogün kardeşim herşeyden önce sağlık lütfen kendine dikkat et.biz herzaman görüşürüz.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ummet abim hoşgeldin..
kaçgün kalıcan..
yarın (cumartesi) çalışıcam akşama bi iş çıkmazsa bişiler yapalım özledim seni..:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ümmet abi askerlik olmasa gel derim ama önce vatan borcu:wiinkk: ama sana söz 2008 e kadar sağ olursak ben mayıs sonunda döneceğim.bir muğla mt buluşması yaparız şimdiden söz vermek çok zor biliyorum ama umalım en azından tamammmı?ben sözümü verdim ümmet abi....sende söz ver bak.hem barış abilerde 60km uzakta biza atlar birlikte gidreiz hem..:salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kn

ummet abim hoşgeldin..
kaçgün kalıcan..
yarın (cumartesi) çalışıcam akşama bi iş çıkmazsa bişiler yapalım özledim seni..:)
vedatçım pazartesi sabah gitmek istiyorum havalar müsait olursa çok yağış olursa ertelerim ama gitmek istiyorum.sabah 007 ve nejdetle kale cafede kahvaltıdaydık akşam aynı yerde toplancaz oraya gelebilirsen görüşürüz bende seni özledim gelmezsen kulağının birini izmire götürürüm ona göre öyle vııııııınnnnnn deyipte gözden kabyolmak yok.:rendeer: :cat: :queen: :pr:

ümmet abi askerlik olmasa gel derim ama önce vatan borcu:wiinkk: ama sana söz 2008 e kadar sağ olursak ben mayıs sonunda döneceğim.bir muğla mt buluşması yaparız şimdiden söz vermek çok zor biliyorum ama umalım en azından tamammmı?ben sözümü verdim ümmet abi....sende söz ver bak.hem barış abilerde 60km uzakta biza atlar birlikte gidreiz hem..:salut:
hemde yürekten:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Trafikte 4 tekerlekli potansiyel tehlikelere rağmen... helal olsun :bounce:
kaç kez sıkıştırdılar çok merak ettim?
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi nasılsın :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ümmet abi resimleri anca atabildin kusura bakma:rendeer:


http://img170.imageshack.us/img170/3285/aileresimleri226ts1.jpg[[//IMG]URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img170.imageshack.us/img170/1440/aileresimleri225vg3.jpg






L=http://imageshack.us]
aileresimleri222fv1.jpg
[/URL]







 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst