ben ustamı çok takdir ettim her yere yazmış fenerbahçeyi helal olsun çok güzel iş yapmıi bravo
sağolasın barış çok güzel olmuş ellerine sağlık denizli kaleden selamlarhelal olsun tek kelimeyle muhteşemmiş yaa walla zewk buya bide motorla geziorum diyorum ama bu formu okumayanlaraaa
pek anlayamadım ama çokta sorun değil ben motorumu tanıyorum.insanın inanası gelmiyor walla helal olsun (amcaya inanıyorumda motora inanmıyorum)
şok olmana gerek yok kardeş inanırsan sende gidersin kuşadasından selam istanbula iyi bakın 1 hafta sonra ordayım. istanbul sizi hapis etmiş dışarı çıkamıyorsunuz .hepinize sevgiler.tek kelimeyle helal olsun ümmet abiben 2 kere çanakkale ist arası 1 sakarya yaptım sucooter la kendime helal olsun diyordum seni bi duydum varya şok oldum ya canım abim! seni çok öpüyor kazasız belasız yolculuklar diliyorum:rendeer:
aynen barışcım söylediğin gibi beni çok iyi etüt etmişsin kuşadasından selamlar.ümmet abinin amerikaya gitmesi için inanın bana 600 lüğe gerek yok ..biri sponsor olsa o bu motorlada güle oynaya amerikaya gider ...
ben sana bunun reklam olmadığını üstüne basabasa söylüyorum.çünkü sen geziye paranla rahat bir şekilde çıkarsın oyüzden tabela çekmezsin .ama ben 20 -30 lira ile türkiye turuna çıkıyorum birilerinin dikkatini çekmem gerekiyordu sanıyorum başardım çünkü motorum arıza yaptığında ücretsiz gidermem gerekiyordu benzin katkısıda gerekiyordu bayilerden benzin servislerden bakım katkısı aldım.iyide oldu motora gelince 3 kere değil 13 kere bile yaparım önemli olan hedefe ulaşmamdı motor kendiliğinden reklam oluyormuş obenim sorunum değil benide pek fazla entarese etmiyor.umarım birşeyler anlamışsındır anlamadıysan saygı duymaktan başka birşey gelmez elimden sana hayatta başarılar ben artık böyle mesajlardan sıkıldım önceden yazmıştım şimdide yazıyorum kimseye birşey kanıtlamak gibi bir hedefim yok isteyen istediği yorumu yapabilir bana hiç kimse kardeşim şukadar gidersen sana şukadar ödülde vaadetmedi.zekice bir reklam kampanyası. mondiali tebrik ediyorum. kimse bana bunun reklam olmadığını söylemesin. ben geziye çıktığımda gittiğim yerleri ispatlamak adına tabela resimleri çekmem veya reklam olsun diye motosiklet servislerinin resimlerini de çekmem. genelde güzel manzaraları tercih ederim. dediğim gibi gerçekten zekice ve başarılı ancak bir okadar da yanıltıcı bir reklam organizasyonu. yanıltıcı olmasının sebebi reklam kampanyasında aracın şimdiye kadar iki kere motor değiştirdiği pek vurgulanmıyor. yani bahsi geçen kilometre 3 adet motorla yapılmış. buraya kadar beni ilgilendiren birşey yok ancak benim anlamadığım veya anlamak istemediğim konu site üyeleri ve moderatörleri neden ısrarla bu reklam kampanyasına destek veriyor? mondialden reklam parası alındı mı? alındıysa sorun yok. alınmadıysa bedava reklam yapıyorsanız diğer firmalarda versinler. ahahahaha adamla röportaj bile yapmışsınız pes doğrusu. ancak dediğim gibi reklam ücreti alındıysa sorun yok. ozaman bu yazdıklarım için özür diler ve gerekirse mesajımı silerim.
ben sana yanında misafirken herşeyi anlattım yılmazcım ilave edecek pek fazla birşey yok.2 motor yapıldı diğer arızalar buji,kayış,debriyaj,lastik falan.onlarda pek önemli değil zaten.teşekkür ederim.Ümmet abi sen konyada motorunun 20bin de ve 41bin de yenilendiğini söylemiştin. senin felsefeni biliyorum ve gerçekten sana saygı duyuyorum. mopedlerle bile Türkiye yi gezmişsin.
mondial sana destek oluyor.servis açısından yedek parça açısından. fakat bence sana az destek oluyorlar. yattığın yerler yediğin yemekleri biliyorum da ondan soruyorum. mondialin sana verdiği destek tam olarak ne? ve şu ana kadar motorunun arızaları tam olarak ne?
bi açıklığa kavuşturursan bu tür polemikler olmaz. saygılar...![]()
sevgili ümmet bey..
çok fazla kafanıza takmaya gerek yok..farklı düşünceler mutlaka olacaktır.
şahsen ben sizi anadoluda muhtelif yerlerde yerel gazetelerde zaman,zaman fotolarınızı görür , bulunduğum yerlerdeki dostlarımla yorum yapardık...
bu yerel gazete haberlerinde de reklam olmadığı apaçık belliydi..
bu sitede sanırım bu topic üç beş aylık..
ancak sizden gazeteler vasıtası ile bir buçuk yıldır haberim var...
barış usta istiyorsan sana kendi halikopterimle imzalı resmimi gönderebilirim.ha..ha..ha.fakir ama gururlu türk genci bence önce bi Ümmet abiyle tanış...benzin fişerini toplama sebebi nart bu başlığı açtıktan sonra bazı arkadaşların bunlar fotoshop demesi ...hatta iki resimde bende fotomontaj var zannettim ...Ümmet abininin zerre umrunda değil..Ona hangi motoru verirsen ver o dolaşır ..hatta motoru olmasada dolaşır...hep resimlerini görüyoduk kimdir nedir tanımak için röpörtaj yaptık...Bu abimiz sahilde benzin istasyonlarında yata kalka dolaşıyo..banane mondialden asyadan bmw den bence senin anlamakta zorluk çektiğin bir ruh var burda ben cebimde 50 lişra yoksa sokağa çıkmam Ümmet abi 10 liraya türkiye turu atıyor..hepimize örnek oluyor...Motor rektife olmuş olmamamış o benim sorunum değil ben hayatım boyu yapmak istediğim ve yapamadığım şeyi buraya bakınca yapabileceğime inanıyorum ...Ben inanıyorumki bende bunu yaparım ...I believe ı can fly ...diyoya şarkı evet buna inanmak lazım ..7 kere türkiye turu ne demek ya hemde bi scooterle markası ne olursa olsun ...dedimya ben burdaki motor ruhunu seviyorum ...bak bana destek olan olsa bu motorla amerikaya giderim diyo sen diyebiliyomusun ..sen evini barkını bırakıp aylarca orda burda yatarak dolaşabilirmisin ..
Ümmet abi bana rüşvet veriyo onu desteklemem için ben çıkarım olmasa neden röpörtaj yapiim neden uğraşayım 2 saat resimleri eklemek için ...Hatta mondial bir motorda bana verecekmiş..hemde BMW 1200 GS..herkesin bir fiyatı vardır ben 1200 gs e fit oldum