küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
113
ben ustamı çok takdir ettim her yere yazmış fenerbahçeyi helal olsun çok güzel iş yapmıi bravo
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
28
helal olsun tek kelimeyle muhteşemmiş yaa walla zewk buya bide motorla geziorum diyorum ama bu formu okumayanlaraaa
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

insanın inanası gelmiyor walla helal olsun (amcaya inanıyorumda motora inanmıyorum)
pek anlayamadım ama çokta sorun değil ben motorumu tanıyorum.

tek kelimeyle helal olsun ümmet abi :) ben 2 kere çanakkale ist arası 1 sakarya yaptım sucooter la kendime helal olsun diyordum seni bi duydum varya şok oldum ya canım abim! seni çok öpüyor kazasız belasız yolculuklar diliyorum:rendeer:
şok olmana gerek yok kardeş inanırsan sende gidersin kuşadasından selam istanbula iyi bakın 1 hafta sonra ordayım. istanbul sizi hapis etmiş dışarı çıkamıyorsunuz .hepinize sevgiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abi umarım hedefine yani 100 bin km ye kazasız belasız ulaşırsın. mondial de sana bir kıyak yapar inşallah.

kolay iş değil sabah güneş doğarken arkadaşla şehirdışında bir yerden geldik donduk soğuktan. motor iyi olsa ustalık olsa da yetmiyor. vücudun da bunlara dayanıklı olması lazım.


umarım ilerde maddi ve manevi açıdan rahatlayıp 600-1000cc bir motor alırsın ve biz de seni Amerika da singapurda da görürüz. :)

Ümmet abimi Türkiye yolları artık kesmez...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ümmet abinin amerikaya gitmesi için inanın bana 600 lüğe gerek yok ..biri sponsor olsa o bu motorlada güle oynaya amerikaya gider ...
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
ümmet abim istanbula geçerken bursada konaklamayı unutma mutlaka görüşelim abi sen süper bi insansınya harikasın hikaye gibisin valla masal kahramanı :queen: :queen: :queen: .

abi mutlaka bursada olursan volkan 02242155421 bu numaradan bana ulaş mutlaka tamam abim allah yolunu ve gözünü açık etsin hayırlı yolculuklar inşallah.sağlıcakla kal..
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
105
Ümmet Abi ile bugün Kuşadasında Mondial servisinde tanıştık. Motoru servisin önünde görünce hemen tanıdım :wiinkk: her tarafı kartlarla kaplı motorun.. Ümmet Abi ile biraz sohbet ettik gerçekten çok hoşsohbet bi insan keşke daha çok zaman olsaydı da daha çok konuşabilseydik.... Yolun açık olsun Ümmet abi kazasız belasız sürüşler....
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
zekice bir reklam kampanyası. mondiali tebrik ediyorum. kimse bana bunun reklam olmadığını söylemesin. ben geziye çıktığımda gittiğim yerleri ispatlamak adına tabela resimleri çekmem veya reklam olsun diye motosiklet servislerinin resimlerini de çekmem. genelde güzel manzaraları tercih ederim. dediğim gibi gerçekten zekice ve başarılı ancak bir okadar da yanıltıcı bir reklam organizasyonu. yanıltıcı olmasının sebebi reklam kampanyasında aracın şimdiye kadar iki kere motor değiştirdiği pek vurgulanmıyor. yani bahsi geçen kilometre 3 adet motorla yapılmış. buraya kadar beni ilgilendiren birşey yok ancak benim anlamadığım veya anlamak istemediğim konu site üyeleri ve moderatörleri neden ısrarla bu reklam kampanyasına destek veriyor? mondialden reklam parası alındı mı? alındıysa sorun yok. alınmadıysa bedava reklam yapıyorsanız diğer firmalarda versinler. ahahahaha adamla röportaj bile yapmışsınız pes doğrusu. ancak dediğim gibi reklam ücreti alındıysa sorun yok. ozaman bu yazdıklarım için özür diler ve gerekirse mesajımı silerim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
fakir ama gururlu türk genci bence önce bi Ümmet abiyle tanış...benzin fişerini toplama sebebi nart bu başlığı açtıktan sonra bazı arkadaşların bunlar fotoshop demesi ...hatta iki resimde bende fotomontaj var zannettim ...Ümmet abininin zerre umrunda değil..Ona hangi motoru verirsen ver o dolaşır ..hatta motoru olmasada dolaşır...hep resimlerini görüyoduk kimdir nedir tanımak için röpörtaj yaptık...Bu abimiz sahilde benzin istasyonlarında yata kalka dolaşıyo..banane mondialden asyadan bmw den bence senin anlamakta zorluk çektiğin bir ruh var burda ben cebimde 50 lişra yoksa sokağa çıkmam Ümmet abi 10 liraya türkiye turu atıyor..hepimize örnek oluyor...Motor rektife olmuş olmamamış o benim sorunum değil ben hayatım boyu yapmak istediğim ve yapamadığım şeyi buraya bakınca yapabileceğime inanıyorum ...Ben inanıyorumki bende bunu yaparım ...I believe ı can fly ...diyoya şarkı evet buna inanmak lazım ..7 kere türkiye turu ne demek ya hemde bi scooterle markası ne olursa olsun ...dedimya ben burdaki motorcu ruhunu seviyorum ...bak bana destek olan olsa bu motorla amerikaya giderim diyo sen diyebiliyomusun ..sen evini barkını bırakıp aylarca orda burda yatarak dolaşabilirmisin ..

Ümmet abi bana rüşvet veriyo onu desteklemem için ben çıkarım olmasa neden röpörtaj yapiim neden uğraşayım 2 saat resimleri eklemek için ...Hatta mondial bir motorda bana verecekmiş..hemde BMW 1200 GS..herkesin bir fiyatı vardır ben 1200 gs e fit oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
benim şahis fikrimi göre reklam yapılmıyor,fakat mondial herkesin bu olayı desteklediğini görünce,şimdi sahip çıkıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

zekice bir reklam kampanyası. mondiali tebrik ediyorum. kimse bana bunun reklam olmadığını söylemesin. ben geziye çıktığımda gittiğim yerleri ispatlamak adına tabela resimleri çekmem veya reklam olsun diye motosiklet servislerinin resimlerini de çekmem. genelde güzel manzaraları tercih ederim. dediğim gibi gerçekten zekice ve başarılı ancak bir okadar da yanıltıcı bir reklam organizasyonu. yanıltıcı olmasının sebebi reklam kampanyasında aracın şimdiye kadar iki kere motor değiştirdiği pek vurgulanmıyor. yani bahsi geçen kilometre 3 adet motorla yapılmış. buraya kadar beni ilgilendiren birşey yok ancak benim anlamadığım veya anlamak istemediğim konu site üyeleri ve moderatörleri neden ısrarla bu reklam kampanyasına destek veriyor? mondialden reklam parası alındı mı? alındıysa sorun yok. alınmadıysa bedava reklam yapıyorsanız diğer firmalarda versinler. ahahahaha adamla röportaj bile yapmışsınız pes doğrusu. ancak dediğim gibi reklam ücreti alındıysa sorun yok. ozaman bu yazdıklarım için özür diler ve gerekirse mesajımı silerim.
ben sana bunun reklam olmadığını üstüne basabasa söylüyorum.çünkü sen geziye paranla rahat bir şekilde çıkarsın oyüzden tabela çekmezsin .ama ben 20 -30 lira ile türkiye turuna çıkıyorum birilerinin dikkatini çekmem gerekiyordu sanıyorum başardım çünkü motorum arıza yaptığında ücretsiz gidermem gerekiyordu benzin katkısıda gerekiyordu bayilerden benzin servislerden bakım katkısı aldım.iyide oldu motora gelince 3 kere değil 13 kere bile yaparım önemli olan hedefe ulaşmamdı motor kendiliğinden reklam oluyormuş obenim sorunum değil benide pek fazla entarese etmiyor.umarım birşeyler anlamışsındır anlamadıysan saygı duymaktan başka birşey gelmez elimden sana hayatta başarılar ben artık böyle mesajlardan sıkıldım önceden yazmıştım şimdide yazıyorum kimseye birşey kanıtlamak gibi bir hedefim yok isteyen istediği yorumu yapabilir bana hiç kimse kardeşim şukadar gidersen sana şukadar ödülde vaadetmedi.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
sevgili ümmet bey..
çok fazla kafanıza takmaya gerek yok..farklı düşünceler mutlaka olacaktır.
şahsen ben sizi anadoluda muhtelif yerlerde yerel gazetelerde zaman,zaman fotolarınızı görür , bulunduğum yerlerdeki dostlarımla yorum yapardık...
bu yerel gazete haberlerinde de reklam olmadığı apaçık belliydi..
bu sitede sanırım bu topic üç beş aylık..
ancak sizden gazeteler vasıtası ile bir buçuk yıldır haberim var...

ayrıca çeşitli kurum ve kuruluşların destek olmasında da art niyet aramayalım arkadaşlar..biraz ayıp oluyor..
şahsen ben de sürekli yollrdayım..eğer bende karşılaşırsam ülkemin herhangi bir noktasında elimden ne gelirse yardımcı olurum.....belki o anki desteğimle beş yüz kilometre yol yapacak..bende sevinir mutlu olurum..
hem böyle bir gezginci olmanında sanırım benzeri yok....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Ümmet abi sen konyada motorunun 20bin de ve 41bin de yenilendiğini söylemiştin. senin felsefeni biliyorum ve gerçekten sana saygı duyuyorum. mopedlerle bile Türkiye yi gezmişsin.


mondial sana destek oluyor.servis açısından yedek parça açısından. fakat bence sana az destek oluyorlar. yattığın yerler yediğin yemekleri biliyorum da ondan soruyorum. mondialin sana verdiği destek tam olarak ne? ve şu ana kadar motorunun arızaları tam olarak ne?

bi açıklığa kavuşturursan bu tür polemikler olmaz. saygılar...:)
ben sana yanında misafirken herşeyi anlattım yılmazcım ilave edecek pek fazla birşey yok.2 motor yapıldı diğer arızalar buji,kayış,debriyaj,lastik falan.onlarda pek önemli değil zaten.teşekkür ederim.

sevgili ümmet bey..
çok fazla kafanıza takmaya gerek yok..farklı düşünceler mutlaka olacaktır.
şahsen ben sizi anadoluda muhtelif yerlerde yerel gazetelerde zaman,zaman fotolarınızı görür , bulunduğum yerlerdeki dostlarımla yorum yapardık...
bu yerel gazete haberlerinde de reklam olmadığı apaçık belliydi..
bu sitede sanırım bu topic üç beş aylık..
ancak sizden gazeteler vasıtası ile bir buçuk yıldır haberim var...

anlayışın için teşekkürler kendinize iyi bakın.

fakir ama gururlu türk genci bence önce bi Ümmet abiyle tanış...benzin fişerini toplama sebebi nart bu başlığı açtıktan sonra bazı arkadaşların bunlar fotoshop demesi ...hatta iki resimde bende fotomontaj var zannettim ...Ümmet abininin zerre umrunda değil..Ona hangi motoru verirsen ver o dolaşır ..hatta motoru olmasada dolaşır...hep resimlerini görüyoduk kimdir nedir tanımak için röpörtaj yaptık...Bu abimiz sahilde benzin istasyonlarında yata kalka dolaşıyo..banane mondialden asyadan bmw den bence senin anlamakta zorluk çektiğin bir ruh var burda ben cebimde 50 lişra yoksa sokağa çıkmam Ümmet abi 10 liraya türkiye turu atıyor..hepimize örnek oluyor...Motor rektife olmuş olmamamış o benim sorunum değil ben hayatım boyu yapmak istediğim ve yapamadığım şeyi buraya bakınca yapabileceğime inanıyorum ...Ben inanıyorumki bende bunu yaparım ...I believe ı can fly ...diyoya şarkı evet buna inanmak lazım ..7 kere türkiye turu ne demek ya hemde bi scooterle markası ne olursa olsun ...dedimya ben burdaki motor ruhunu seviyorum ...bak bana destek olan olsa bu motorla amerikaya giderim diyo sen diyebiliyomusun ..sen evini barkını bırakıp aylarca orda burda yatarak dolaşabilirmisin ..

Ümmet abi bana rüşvet veriyo onu desteklemem için ben çıkarım olmasa neden röpörtaj yapiim neden uğraşayım 2 saat resimleri eklemek için ...Hatta mondial bir motorda bana verecekmiş..hemde BMW 1200 GS..herkesin bir fiyatı vardır ben 1200 gs e fit oldum
barış usta istiyorsan sana kendi halikopterimle imzalı resmimi gönderebilirim.ha..ha..ha.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
koskoca milli takım sponsor alıyo hemde bir iki tane değil ...kimse milli takıma siz reklam yapıyosunuz demiyo ...Adam türkiyeyi dolaşıyo defalarca bir firmada destek çıkmış ama destek malesef devede kulak olur ancak ..bunu çekemeyenm buna reklam yapılıyo diyen bi zihniyet var...Mondial bence bu olanağı tam anlamıyla kullanamıyo ..bunda ehil elerde yönetilmemesi rol oynuyo...Ümmet abi BMW ile dolaşıyo olsaydı şu an tüm dünya tanıyodu ...gittiği yerlerde yediği içtiği yattığını bmw ödüyodu ama şansızlığı türk olması ...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
aynı motorla kışın çine gıdelimmi barış usta masraflar bana ait kışın marmariste iş olmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst