ilgi gösteremedik ne kelime yanınızda ilgi sarhoşu oldum.hepinize ayrı ayrı teşekkür eder gözlerinizden öperim.beni karşılayıp ilgisini esirgemeyen yılmaz kardeşede özel teşekkür ederim. kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.abi hoş geldin sefalar getirdin yeterli ilgiyi göstermediysek affola yolun bahtın hep açık olsun tekrar bekleriz
ilgi gösteremedik ne kelime yanınızda ilgi sarhoşu oldum.hepinize ayrı ayrı teşekkür eder gözlerinizden öperim.beni karşılayıp ilgisini esirgemeyen yılmaz kardeşede özel teşekkür ederim. kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.



































Umarım ciddi bir sorun değildir...kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.
ylmzzz, boneye ne gerek vardı kasklarınız yanınızda değil miydi?:wiinkk:
yok yok önemli birşey değil sadece zman kaybı oda bende çok .fenamı bende zamanımı sizlerle yazışarak geçiririmylmzzz, boneye ne gerek vardı kasklarınız yanınızda değil miydi?:wiinkk:
Ümmet abi,
Umarım ciddi bir sorun değildir...
İyi yolculuklar dilerim, haberlerini bekliyoruz.
gördüğün gibi barışçım sen başta olmak üzere herkes elinden geldiğince benimle öz kardeşi gibi ilgileniyor birden kendimi başka bir dünyada buldum ya sizlerle tanıştıktan sonra inanın bana gezi yollarında dehşet cesaret oluyor marmarise ve yengeme selam kendinize iyi bakın.ümmet abi be yedi düvelde dostun arkadaşın var ...Konya da gerekeni yapmış burdan konya ya kocaman öpücükler...helal olsun arkadaşlar size
kardeşim abartılı yazmışın yaa motor hiç arıza yapmazmı ya 2 kere motor yaptım motor 53700 km de senin bindiğin motoru bilmiyorum ama sen geçsen bu motorun geçtiği yerlerden sonucunu düşünmek bile istemiyorum.7 kere türkiyeyi turladım ben bu motorla. herkese yazdım sanada yazıyorum burda espiri motor değil herşeyi göze almak ,cesaret .yürek işi öyle cepte bol para altında 20,25 milyarlık motor herkes gezer burdurdan bu kadar.amcanın gittiği şehirlerin levkalarını parmağıyla göstermesi bana cem yılmazın gorasını hatırlattı(ufo gören masum köylü koçum benim) valla adama deil motora şaşıyom nasıl arıza çıkarmadı yaw
amcanın gittiği şehirlerin levkalarını parmağıyla göstermesi bana cem yılmazın gorasını hatırlattı(ufo gören masum köylü koçum benim) valla adama deil motora şaşıyom nasıl arıza çıkarmadı yaw
yok kenan değilim ıspartadayım burdur kuşadası üzeri izmire doğru geliyorum haftaya orda olurum herhalde.ümmet abi izmirdemisin toplantıya gelirim demiştin buradaysan akşam bekliyoruz
7-8 gün sonra ordayım haftaya toplantı gününü ve satini yazarsanız aranızda olurum yetişebilirsem tabi.abi yanarım yanarım istanbula kadar gelipte tanışamadıgımıza yanarım sanırım galatayı sormuştunuz bende dilim döndügünce tarif etmeye çalışmıştım ama o akşam kısmet degilmiş ben gelemedim.
türkiye turunun 5. ni düşünüyormusun abi yada yanına birisini falan düşünürsen haberim olsun arayıpta bulamadıgım ...
yok kenan değilim ıspartadayım burdur kuşadası üzeri izmire doğru geliyorum haftaya orda olurum herhalde.
7-8 gün sonra ordayım haftaya toplantı gününü ve satini yazarsanız aranızda olurum yetişebilirsem tabi.
burdan dikili kıvança selamlar gözlerinden öperim.25 eylülde izmirde olursun inşallah.