küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Bu abiye Mondial sponsor mu olmuş acaba? Merak ettim. Eğer olmamışsa bence bir an evvel olmalı, resmen mondialin reklamı oluyo bu abi sayesinde... bravo, sağlıklar dilerim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

abi hoş geldin sefalar getirdin yeterli ilgiyi göstermediysek affola yolun bahtın hep açık olsun tekrar bekleriz
ilgi gösteremedik ne kelime yanınızda ilgi sarhoşu oldum.hepinize ayrı ayrı teşekkür eder gözlerinizden öperim.beni karşılayıp ilgisini esirgemeyen yılmaz kardeşede özel teşekkür ederim. kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ümmet abi be yedi düvelde dostun arkadaşın var ...Konya da gerekeni yapmış burdan konya ya kocaman öpücükler...helal olsun arkadaşlar size
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
9
amanın ben bakarken yoruldum...helal olsu nwalla... ki bunlar bide bize yansıyan..yansımayanlarıda düşündük çe:queen:

montial sponsor olması lazım, reklamlarda kullanması lazım...motorun reklami başka ne türlü yapılabilir ki..etkili bi reklam kampanyası olurdu...yetkillilere duyrulur.....:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ilgi gösteremedik ne kelime yanınızda ilgi sarhoşu oldum.hepinize ayrı ayrı teşekkür eder gözlerinizden öperim.beni karşılayıp ilgisini esirgemeyen yılmaz kardeşede özel teşekkür ederim. kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.

abi elimizden keşke daha fazlası gelse de yapsak. motorun arıza yapmış geçmiş olsun. kadınhanında halledemezsen yine ara bizi gelir alırız hallederiz bir şekilde :)

yorumlar ve fotolara gelelim:)

Ümmet abi öncelikle çok babacan ve mükemmel bir insan. Motorcu olması ayrı ama yüzünden belli olan şirin ve yanında güven duyduğunuz birisi. onunla zaman geçirmek hikayelerini dinlemek gerçekten çok güzeldi. Motorculuğu hakkında söze gerek yok zaten. Motorculuğu yaşam felsefesi haline getirmiş :cat:

ÜMMET PERKİTAN KONYA'DA

Ümmet abinin konyaya geliyorum haberiyle kulağımız telefonda. ümmet abi saat 14.15 de beni aradı ve Konya Mondial servisi sayesinde buluştuk. Havuz organizasyonumuz vardı ve Ümmet abiyle hemen havuza girdik. Konya da deniz olmadığı için :) Ümmet abinin yorgunluğunu havuzda biraz da olsa gidermeye çalıştık. işte Ümmet abi Havuzda :)


bu da ben ve Ümmet abi. kafamızda boneler var. çok yakıştı muhteşem ikili olduk :mrgreen:



Ümmet abi sıcak havadan sonra attı kendini sulara...


Konya MT den birkaç arkadaşla ve Ümmet abiyle Havuz hatırası fotolar:)



havuzdan çıktık ve karnımız acıkmaya başlamıştı. havuz sonrası ümmet abi arkada biz önde konya turu attık.:)


Mt tişörtüne dikkat. bizi güzel insanlarla tanıştırdığı için Mt ye teşekkür ediyoruz tekrar.


Ümmet abim Konyaya gelmiş etliekmek yemeden giderse uyku tutmaz bizi.




Ümmet abinin Motorunun üstündeyim. 53 binden daha fazla bir mondial görmek herkese nasip olmaz. hemen bir hatıra fotoğrafı alalım:)


Yemeğimizi yedikten sonra. üstüne bir çay gitmez mi? Meram'da bir çay sohbeti ve unutulmayacak sohbetler, hatıralar...
ümmet abinin sağ yanındaki benim. fena çıkmamışız :)


sonra Ümmet abiden diğer fotoğrafları aldık. Çünkü MT yi bu fotolardan mahrum bırakamayız. Ümmet abiyi herkes merak eder. nerde geziyor ne yapmış.:)
Ayrıca kandil olduğu için büyüğümüz Ümmet abinin elini öpüyoruz ve kandilini kutluyoruz.
sonra gelmesini istemediğimiz an gelmişti. VEDA vakti.:pale: Ümmet abiyle vedalaşıp hayırlı yolculuklar diliyoruz...

bir de söz aldım Ümmet abiden. Konyaya gelip de beni aramazsa darılırım ona göre dedim. o da tamam dedi :)

bir sonraki Ümmet Perkitan Konya MT buluşmasında görüşmek üzere.:rendeer:

Ümmet Perkitan ve Konya öncesinde çekmiş olduğu resimler.





















 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ylmzzz, boneye ne gerek vardı kasklarınız yanınızda değil miydi?:wiinkk:

Ümmet abi,
kadınhanında motor arıza yaptı sabahı burda yapçaz herkese selam.
Umarım ciddi bir sorun değildir...
İyi yolculuklar dilerim, haberlerini bekliyoruz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

yılmaz kardeş yorumların ve fotoları sunuş şeklin süperdi yaptığın herşey için verdiğin emeklerden ötürü sana çok teşekkür ederim hafızamdaki yerinin silinmesi mümkün değil. arızaya gelince buji yerinden fırladı yerine oturmuyor bujinin girdiği yer yalama olmuş yenisi takılcak bugünde kadınhanında kalabilirim.canımız sağolsun ben yola çıkarken bunları ve daha fazlasını göze almıştım.sizlere birşey olmasın sorun değil.

ylmzzz, boneye ne gerek vardı kasklarınız yanınızda değil miydi?:wiinkk:

Ümmet abi,

Umarım ciddi bir sorun değildir...
İyi yolculuklar dilerim, haberlerini bekliyoruz.
yok yok önemli birşey değil sadece zman kaybı oda bende çok .fenamı bende zamanımı sizlerle yazışarak geçiririm

ümmet abi be yedi düvelde dostun arkadaşın var ...Konya da gerekeni yapmış burdan konya ya kocaman öpücükler...helal olsun arkadaşlar size
gördüğün gibi barışçım sen başta olmak üzere herkes elinden geldiğince benimle öz kardeşi gibi ilgileniyor birden kendimi başka bir dünyada buldum ya sizlerle tanıştıktan sonra inanın bana gezi yollarında dehşet cesaret oluyor marmarise ve yengeme selam kendinize iyi bakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
71
amcanın gittiği şehirlerin levkalarını parmağıyla göstermesi bana cem yılmazın gorasını hatırlattı(ufo gören masum köylü koçum benim) valla adama deil motora şaşıyom nasıl arıza çıkarmadı yaw
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
sevgil dostum yüreğim hep seninle...Benim motorun 5000 km'dir hiç bir servis akıl edipte hava filtresini temizlememiş... Biraz tekledi motor canım sıkıldı bayağı...Bir tek Adana Karataş'taki Mondial Servisliği serhat Usta adlı gencecik bir usta farkedebildi bunu... Motoru denedi ve işi çözdü... İşte bu arkadaşım... Servislikte ustalıkta budur... Şimdi maşallah motor süper oldu... Ah Adana içindekilerde böyle duyarlı olabilseler... Kitapçıktaki bakım çizelgesine göre hareket edebilseler... Mondial'de biraz daha şu garanti koşulları karmaşasını çözebilse ne iyi olacak... Her bakımda para ödemekten sıkıldım artık... Mademki bu motoru para ile yaptıracağız o zaman niye 0 motor alırız ki? ... Arçelik kadar olamıyorlar... Adamlar mallarına 7 yıl garanti veriyorlar ama arızada bir lira talep etmiyorlar... Marka olmak budur... Mondial'in Teknik servislerini ve garantilerini düzeltmedikçe garantileri lafta kaldıkça asla marka olamayacaklar...Adana'da Görüştüğüm 100 mondial kullanıcısından95'i Teknik servisler ve garanti konuşunda olumsuz düşünüyorlar... Eğer önceden haber verip gelirlerse Onları mondial Kullanıcılarıyla tek tek görüştürebilirim...Hepsinin Telefonları bende mevcut.... Hatta şikayetvar.com'u takip etseler işi çözebilirler... yolun açık iki tekerin yerde olsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

amcanın gittiği şehirlerin levkalarını parmağıyla göstermesi bana cem yılmazın gorasını hatırlattı(ufo gören masum köylü koçum benim) valla adama deil motora şaşıyom nasıl arıza çıkarmadı yaw
kardeşim abartılı yazmışın yaa motor hiç arıza yapmazmı ya 2 kere motor yaptım motor 53700 km de senin bindiğin motoru bilmiyorum ama sen geçsen bu motorun geçtiği yerlerden sonucunu düşünmek bile istemiyorum.7 kere türkiyeyi turladım ben bu motorla. herkese yazdım sanada yazıyorum burda espiri motor değil herşeyi göze almak ,cesaret .yürek işi öyle cepte bol para altında 20,25 milyarlık motor herkes gezer burdurdan bu kadar.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
amcanın gittiği şehirlerin levkalarını parmağıyla göstermesi bana cem yılmazın gorasını hatırlattı(ufo gören masum köylü koçum benim) valla adama deil motora şaşıyom nasıl arıza çıkarmadı yaw

Vallahi her motor Ümmet Perkitan'ın gezip dolaştığı yerleri ve katettiği kilometreyi katetse arıza yapar... Sen fazla takılmışsın Cem Yılmaz'a... Biraz da gerçeklere takıl bence... Türkiye'de kaç tane gezgin var?... Birazda olaya kültürel açıdan bakmalısın...Nedir bu yaw Bu insan kelleyi koltuğa almış koymuş cebine 30 YTL yola koyulmuş... Sende yada Ümmet Perkitan'ı eleştirenlerde önce o yürek varmı sorarım... Ama biliyorum ki onda o yürek var...Ve arslanlar gibi gidiyor işte... Kıskananlar çatlasın... Biraz saygılı olmayı öğrenmelisin bence
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi izmirdemisin toplantıya gelirim demiştin buradaysan akşam bekliyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yanarım yanarım istanbula kadar gelipte tanışamadıgımıza yanarım sanırım galatayı sormuştunuz bende dilim döndügünce tarif etmeye çalışmıştım ama o akşam kısmet degilmiş ben gelemedim.
türkiye turunun 5. ni düşünüyormusun abi yada yanına birisini falan düşünürsen haberim olsun arayıpta bulamadıgım ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi izmirdemisin toplantıya gelirim demiştin buradaysan akşam bekliyoruz
yok kenan değilim ıspartadayım burdur kuşadası üzeri izmire doğru geliyorum haftaya orda olurum herhalde.

abi yanarım yanarım istanbula kadar gelipte tanışamadıgımıza yanarım sanırım galatayı sormuştunuz bende dilim döndügünce tarif etmeye çalışmıştım ama o akşam kısmet degilmiş ben gelemedim.
türkiye turunun 5. ni düşünüyormusun abi yada yanına birisini falan düşünürsen haberim olsun arayıpta bulamadıgım ...
7-8 gün sonra ordayım haftaya toplantı gününü ve satini yazarsanız aranızda olurum yetişebilirsem tabi.

burdan dikili kıvança selamlar gözlerinden öperim.25 eylülde izmirde olursun inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
tek kelimeyle helal olsun ümmet abi :) ben 2 kere çanakkale ist arası 1 sakarya yaptım sucooter la kendime helal olsun diyordum seni bi duydum varya şok oldum ya canım abim! seni çok öpüyor kazasız belasız yolculuklar diliyorum:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
yok kenan değilim ıspartadayım burdur kuşadası üzeri izmire doğru geliyorum haftaya orda olurum herhalde.

7-8 gün sonra ordayım haftaya toplantı gününü ve satini yazarsanız aranızda olurum yetişebilirsem tabi.

burdan dikili kıvança selamlar gözlerinden öperim.25 eylülde izmirde olursun inşallah.

abi inşallah aramızda olursun ben mert gene masamızı şenlendirirsin geldinde baya oturduk konuştuk saolsın sohbetinden dolayı kazasız belasız sürüşler abi sana
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
Abi bizim konyaya gelmişin ama inan konya mt bu kadar kişi ile sınırlı deil geleceğinden haberimiz olmadığı için yanında olamadık kusra bakma hakkını helal et kendimize göre planlarımız vardı düğün vs işlerimiz vardı inanyoksa seninle tanısmak kaynaşmak isterdim umarım yolun yine konya ya gelirse mutlaka görüşmek derya deniz tecrübelerinden nasiplenmek isteriz Allah tüm vücuduna ve motoruna zeval vermesin..

Yolun acık olsun kazasız günler diliyorum MEVLANA DİYARINDAN.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst