küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
dün akşam denizlide beni kaşılayıp ağırlayan içten ve samimi davranışlarından ötürü <rene<mehmet.e çok teşekkür ederim.allah gönlüne gore versin.umarım kendisine sorun olmamışımdır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

tamam barış motoru bakıma aldılar. yarın öğlenden sonra çıkar burdan 16 gibi yola çıkarım.domates,biber,yumurta hazır olsun gelince melemen yaparız. tüp dolu olursa tabi.yarın 22.00 de sendeyim.

ÖZEL TEŞEKKÜR2 gündür kıbrısa giderken kullanmak üzere nazillide enerji depoluyorum. burada 2 gündür bana emekleri geçen ve yakın ilgilerini esirgemeyen MONDIAL ailesinin birinci sınıf yetkilisinden son sınıf yetkilisine kadar hepsine sonsuz teşekkürlerimi bir borç blirim.hepsi esen kalsın.ayrıca kıbrısa yola gideceğim için .motor aksamlarının rutin bakımı için vermiş oldukları emek için başta MONDIAL SATIŞ SONRSI HİZMETLER MÜDÜRÜ LEVENT BAL olmak üzere bütün ekibine teşekühlerimi iletirim hepsine kucak dolusu sevgiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hangi arabanın kasasında götürdünüz motoru bey amca bu işte biraz reklam kokusu var kusura bakmayın ama siz dalga mı geçiyorsunuz 125 lik küçücük lastikle 80 km hızla türkiyeyi dolaşmak ha siz bi izmiri dolaşın motorda hal kalırsa manisaya falan da çıkarsınız... ama kasasında götürdüğünüz araç için baya mazot yakmayı göze almşınız o konuda helal olsun eee kaz gelecek yerden tavuk esirgenmezmiş dimi..

bu yazıyı yeni gördüm. yuh diyorum böyle bir düşünce hiç yakışmamış bir motorcuya. ümmet abiyi bilen biliyor önce sitede herkesin yorumlarını oku ondan sonra yorum yap.

insanları tanımadan yorum yapan zihniyeti kınıyorum.


ümmet abi saygılar:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
43
eee tabiki helal olsun derim nede olsa plakanın da bir hikmeti var nede olsa FB plalakı asla yolda kalmaz :) yolların daima kazasız belasız açık olsun üstadım..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
16 / 08 / 2006 Marmaris

Ümmet abi 8. Türkiye turu başında yine Marmaris”teydi ..ama artık ÜMMET ABİYE Türkiye dar geldi…şimdi yollar kıbrısı gösteriyo….
Abi kısmetse kıbrıstan sora neresi diye soruyorum …barışçım kosovaya gitmeyi istiyorum daha sonrada Gürcistan üztünden azewrbeycana gidip bakü deki kardeşlerimizi ziyaret etmek istiyorum diyor….

Ben diyecek söz bulamıyorum ne diyim yolun açık olsun abi…Ümmet abi gibi biri her birimize örnek teşkil edecek ..ilerde bu yolları yapacak olanlara rehber niteliğinde deneyimler verecek…son turdan elimize geçen görüntüler aşağıda










Recep abim Ümmet ağabeymizi misafir etmiş …İki ağır abi aynı karede













Gelişim sürücü kursu…Yani bizim İbo da ümmet ağabeyyi misafir etti …Ümmet abi şu anda yanımda katkılarından dolayı İbrahime çok teşekkür ediyo…bende İbrahimi gözlerinden öpüyorum

































Mondialden satış sonrası hizmetler müdürü Levent BAL ….Levençim sana bi kaç çift sözüm olcak ama onu başka mesajda yazacam
















Dersaaadette MT li arkadaşlşarda ümmet ağabeyle sohbet fırsatı bulmuşlar..





































 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ümmet Abicim,senden çok özür diliyorum.İstanbul'dayım diye mesaj yazmışsın.Tamda tatilime denk geldi,İnternet olmayan bi balıkçı köyüne gittim Çanakkale'de.Sanada cevap yazamadım.Beni bağışlarsan çok sevinirim.İnşallah İstanbul'da seni uygun şekilde ağırlamıştır kardeşlerim.Yine çok çok özür diliyorum Abicim.Nasipse kendimi affettirmeye çalışıcam.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ümmet PERKİTAN' Alıntı:
nasıl resimleri beğendinizmi,yakında kıbrıs resimleri geliyor

Abi resimler beğenilmez mi, her fotoğrafına ayrı ayrı bir belgesel izlermiş gibi uzun uzun bakıyorum.
Yolun açık olsun, Kıbrıs fotoğraflarını da, sonrasında yurt dışı fotoğraflarını da heyecanla bekliyoruz.

Saygı ve sevgilerimle.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
taşucundayım barış yeni geldim gemiyi kaçırmışım .yarın öğlen binerim herhalde

Ümmet Abicim,senden çok özür diliyorum.İstanbul'dayım diye mesaj yazmışsın.Tamda tatilime denk geldi,İnternet olmayan bi balıkçı köyüne gittim Çanakkale'de.Sanada cevap yazamadım.Beni bağışlarsan çok sevinirim.İnşallah İstanbul'da seni uygun şekilde ağırlamıştır kardeşlerim.Yine çok çok özür diliyorum Abicim.Nasipse kendimi affettirmeye çalışıcam.
kardeşim özür dilemene gerek yok layık olduğumdan çok ağırlandım
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Abicim gezilerin artık mondial'inde sitesinde yerini almış.Çok sevindim,Mondial tam yerinde bir kararla senin gezilerini aktarıyor.Devamını tüm kalbimle diliyorum.Yolun açık olsun.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ümmet abi büyüksün diyorum ve önünde saygımdan eğiliyorum.

konyaya yolunuz düşerse kesinlikle beklerim. 0535 461 34 30 telefon numaram. yolun açık olsun :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

ümmet abi büyüksün diyorum ve önünde saygımdan eğiliyorum.

konyaya yolunuz düşerse kesinlikle beklerim. 0535 461 34 30 telefon numaram. yolun açık olsun :)
2 kere geldim 8-9 gün sonra kıbrıs dönüşü konyadan gene geçeceğim müsait olursan uğrarım
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
helal olsun be bu yaşta bunu yapıosa
warya işte bu motor sewgisi :):)

ama daha genç ya inşallah daha uzun ömürler dilerim Allahtan
kendine ii bak kazasız belasız gezmeler :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kıbrıs gezisi prosüdür yüzünden yarıda kaldı motoru feribota almıyorlar benimde kıbrısa geçmeme gerek kalmadı. takip eden herkesten özür dilerim.

ylmzzz telefonunu aldım motoru kıbrısa almadılar geri dönüyorum konyadan geçeceğim orda olursan işin de olmazsa pazar günü görüşürüz inşallah.0542 7624303.buda benim numaram.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ümmet perkitan;396076' Alıntı:
ylmzzz telefonunu aldım motoru kıbrısa almadılar geri dönüyorum konyadan geçeceğim orda olursan işin de olmazsa pazar günü görüşürüz inşallah.0542 7624303.buda benim numaram.

tamam ümmet abicim. pazar gününü sana ayırıyorum merak etme sen.:) ben de senin telefon numaranı aldım.

yolun açık olsun bekliyorum :cat:

Konya MT deki motorcularla saat 15.00-17.00 arası havuz organizyonumuz var. bu saatlere denkgelirsen beraber gideriz :) haber veriyim dedim telefon yanımda olmazsa diye. ben seni ararım zaten.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
abi hoş geldin sefalar getirdin yeterli ilgiyi göstermediysek affola yolun bahtın hep açık olsun tekrar bekleriz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst