Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
dün akşam denizlide beni kaşılayıp ağırlayan içten ve samimi davranışlarından ötürü <rene<mehmet.e çok teşekkür ederim.allah gönlüne gore versin.umarım kendisine sorun olmamışımdır.




















































