- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün hayatında hiç motosiklete binmemiş bir öğretmen arkadaşımla, daha önce gitmiş olduğum bir tepeye çıktık ve oranın civar yollarında biraz gezip yine rasgele yollardan aşağıya indik. paylaşmak istedim. iyi seyirler
Ardeşeni tepeden gören zirve
kıpkırmızı toprak, sağ tarafta ise çay tarlası
şu kapı nereye açılıyor acaba
bu yol aşağı iner gibi diyor Veysel hocam
kendimizi ödüllendirdik
Ardeşeni tepeden gören zirve
kıpkırmızı toprak, sağ tarafta ise çay tarlası
şu kapı nereye açılıyor acaba
bu yol aşağı iner gibi diyor Veysel hocam
kendimizi ödüllendirdik