Küçük kır gezintimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün hayatında hiç motosiklete binmemiş bir öğretmen arkadaşımla, daha önce gitmiş olduğum bir tepeye çıktık ve oranın civar yollarında biraz gezip yine rasgele yollardan aşağıya indik. paylaşmak istedim. iyi seyirler



Ardeşeni tepeden gören zirve
DSCF6002.jpg





DSCF6003.jpg






DSCF6004.jpg






DSCF6005.jpg






DSCF6006.jpg






DSCF6007.jpg





kıpkırmızı toprak, sağ tarafta ise çay tarlası
DSCF6011.jpg






DSCF6012.jpg




şu kapı nereye açılıyor acaba:p
DSCF6013.jpg





DSCF6014.jpg





DSCF6015.jpg



bu yol aşağı iner gibi diyor Veysel hocam
DSCF6017.jpg



kendimizi ödüllendirdik
DSCF6020.jpg
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
güzel ve şirin bir gezi olmuş, paylaştığınız için teşkkürler :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Daha önceki gezi yazılarınızadatakip ettim, hafta sonu etkinlikliklerde her halde sizden mutlusu yok baksanıza o yörede nerede ise çıkılmadık tepe bırakmadınız ve tabiki bizimle paylaştığınız için size şükran borcumuz
vesselam..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Ardeşen civarında neredeyse bütün tepe ve dağlara çıktım ve bir çok toprak yollarından geçtim. hangi toprak yol nereye gider, neresi çıkmaz sokaktır, hangi yol hangi yola birleşir, bunlar hemen hemen zihnimde oluşmaya başladı
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
hacı yuregıne saglık, rızeden goruntulerı paylasıyorsun sonrada dur durabılırsen pc basında gezıler super, ılerıde karadenız turu dusunuyorum,musaıt olursanız sızınle tanısmak ısterım
paylasım ıcın tesekkurler
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Ardeşen ve Pazar da Hava kuvvetleri birliği var bilir misin? Babamla 90 lı yıllarda oradaydık. :)
Kar yağar peder rahat 15 gün işe gidemezdi.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hacı yuregıne saglık, rızeden goruntulerı paylasıyorsun sonrada dur durabılırsen pc basında gezıler super, ılerıde karadenız turu dusunuyorum,musaıt olursanız sızınle tanısmak ısterım
paylasım ıcın tesekkurler

teşekkürler. tabiki de. ben de tanışmak isterim. güzel olur. beklerim. umarım gezinizi gerçekleştirirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

Ardeşen ve Pazar da Hava kuvvetleri birliği var bilir misin? Babamla 90 lı yıllarda oradaydık. :)
Kar yağar peder rahat 15 gün işe gidemezdi.

yok, bilmiyorum.nerededir? evet,burada yukarılara bayağı bi kar yağıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

güzel şirin ve kısa bir gezi olmuş...

teşekkür ederim. hemen hemen bütün gezilerime yorum yapıyosunuz. ilginize teşekkürler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tebrik ederim yusuf kardeşim...
Allah, kaza bela vermesin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Memleket dediğin Rize gibi olmalı...güzel kareler...(hatları karıştrıdım burayı Artvin sandım önce sonra değiştirdim..):p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yalnız bu küçük bir kır gezisine benzemiyor...bildiğimiz safari havasında yav...:p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yalnız bu küçük bir kır gezisine benzemiyor...bildiğimiz safari havasında yav...:p

evet, aslında pek de küçük saylımaz, hatta biraz da keşif yapmak istedik daha yukarılara, fakat heyelan olmuş, yol kapalıydı, geçemedik, yoksa büyük ve güzel bir gezi olacaktı, bununla idare ettik :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst