Kaleiçi çok etkileyici bir yer. Ne zaman gezzem tadına doyamıyorum. Tarihi yerleri çok sevmemin de büyük etkisi var. Umarım bu eserler korunur ve uzun seneler daha insanlar görebilir. Paylaşım için teşekkürler.
Görüşmek üzere.
sonıx kardes bu fotoları bugun cektın deılmı???
bugun motorun tam uckapıların onunde duruyodu....(hatta ıcımden ybr nın sıyahı varmıydı demıstım tesadufe bak yaw : )))
saat 13:00 gıbı ...
bılseydım yanına gelırdım vallahıı....r:
haber verseydin ya sonix bizde takılırdık