Küçük bir şehir Turu (Antalya)

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Kepez'den Antalya
İskele
Kaleiçi
Osmanlıdan kalma Su Sarnıcı
Hadrian kapısı (3 kapılar)
Beach Park

forum1th9.jpg

forum3od9.jpg

forum2at1.jpg

forum4lw0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kere antalyaya gitmiştim, gerçekten harika biryer ve her yıl gidilesi güzellikte ..
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
24
ben goremıyomm

ama goremesemde nasıl olsa oraların hepsını bılıyom bu arada antalyalı erfer kardesımızın uyelıgını 3 gun yasaklamıslar.....:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çocukluğumun geçtiği sokaklar ve kiponos kayalıkları.....Ya yat limanı?....Dedemin teknesinde hergün ne eğlenirdik?...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ben her gun ordayim gelin dostlar sizde yasayin bu guseligi.Antalya gercekten cok gusel bir sehirdir.:) Her ne kadar Istanbulu olsamda
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Kaleiçi çok etkileyici bir yer. Ne zaman gezzem tadına doyamıyorum. Tarihi yerleri çok sevmemin de büyük etkisi var. Umarım bu eserler korunur ve uzun seneler daha insanlar görebilir. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
24
sonıx kardes bu fotoları bugun cektın deılmı???

bugun motorun tam uckapıların onunde duruyodu....(hatta ıcımden ybr nın sıyahı varmıydı demıstım tesadufe bak yaw : )))

saat 13:00 gıbı ...


bılseydım yanına gelırdım vallahıı....:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaleiçi çok etkileyici bir yer. Ne zaman gezzem tadına doyamıyorum. Tarihi yerleri çok sevmemin de büyük etkisi var. Umarım bu eserler korunur ve uzun seneler daha insanlar görebilir. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.

Eski görüntüsü kalmamış..Pansiyon yapıyoruz diyerek bütün evleri restore etmişler...Modern görüntüye kavuşmuş....Yat limanı na nerdeyse halkı sokmayacaklar...Tekneler rahatsız oluyor diye....

Hey gidi mermerli plajı....Anlat beni de antalyalı kardeşlerimiz duysun...

Bu arada cengaver pansiyon-birde kaptan pansiyon duruyormu..?..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Tek kişilik dev gezi saol abii ....Özlemişim Antalya 'yı yaa ne zamandır gidemiyom:pr: Bizim burası karlı orda güneş var ne güsel :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
24
gunes varda kısın ınsanlar soguk ıstıyo yağmur ıstıyo

kuraklık olcak Allah korusun herzaman guns ıyı deıldır


bunu antalyalı kardeslerım daha ıyı bılırler....
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
teşekkürler arkadaşlar hele bir yaz gelsin dahada güzel olacak:mrgreen:













sonıx kardes bu fotoları bugun cektın deılmı???
bugun motorun tam uckapıların onunde duruyodu....(hatta ıcımden ybr nın sıyahı varmıydı demıstım tesadufe bak yaw : )))
saat 13:00 gıbı ...
bılseydım yanına gelırdım vallahıı....:pr:

evet bugün çektim.üçkapıların önündeki benimkiydi.:)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
ResimLer çok güseL eLine sagLık sonix.AntaLyayı özLemiştim senin sayende biraz da oLsa özLem giderdim :)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
kış günleri böyle işte.Yaz aylarında eçen sene gibi faaliyete geçeriz artık :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Antalya da kış mı oluyor ki aaa neden benim haberim yok :p
Valla dün çok soğuktu,burnum akıyor üşütmüşüm :p Ama yine de Antalya işte çok şanslıyız,geziyoruz,geziyoruzzzzzz...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst