- Katılım
- 19 Mar 2009
- Mesajlar
- 104
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah her zamanki gibi işe gidiyordum. Alternatif güzergahım olan eminönü-karaköy-kabataş güzergahını kullandım benzin almak için... Kabataş Shell'den benzinimi aldım ve benziklikten çıkmak için hareket ettim.
önüme baktım (gideceğim istikamete) yol boştu, sonra kafamı sol arkaya çevirerek gelen bir araç varmı diye bakarken, biraz da gaz açtım.
ale:
O sırada gözümün önünden bir taksi geçti. Hızı fazla sayılabilirdi, yani kafamdaki hesaba göre hemen önümde durması imkansız gibi birşeydi. Sol arkamdan gelen başka bir araçda olmadığından gaz kesmeden yola çıkıyordum ki, aniden önümden geçen taksinin, hemen bir kaç metre önümde müşteriyi kaçırmamak için aniden durduğunu farkettim.
r:
Sonuç son anda ani bir fren ile durdum, ama ön freni kilitlediğim için dengemi sağlayamadım ve sağa yatırdım motoru... (kendimle beraber):queen: herhangi bir hasar yok. ancak şunu söyleyeyim, motosikletim sağa yatarken sağ dizimin üzerine yattı, dizkapağım orta şiddette yere vurdu. Tahmin ediyorum ki dizliğim olmasa canım fena halde acıyacaktı, belki daha fazlası.
Taksiciye bir şey demedim. Çünkü ikimizde de hata vardı. Ben daha kontrollü çıkmalıydım. O da daha dikkatli bir şekilde durmalıydı sanırım
önüme baktım (gideceğim istikamete) yol boştu, sonra kafamı sol arkaya çevirerek gelen bir araç varmı diye bakarken, biraz da gaz açtım.
O sırada gözümün önünden bir taksi geçti. Hızı fazla sayılabilirdi, yani kafamdaki hesaba göre hemen önümde durması imkansız gibi birşeydi. Sol arkamdan gelen başka bir araçda olmadığından gaz kesmeden yola çıkıyordum ki, aniden önümden geçen taksinin, hemen bir kaç metre önümde müşteriyi kaçırmamak için aniden durduğunu farkettim.
Sonuç son anda ani bir fren ile durdum, ama ön freni kilitlediğim için dengemi sağlayamadım ve sağa yatırdım motoru... (kendimle beraber):queen: herhangi bir hasar yok. ancak şunu söyleyeyim, motosikletim sağa yatarken sağ dizimin üzerine yattı, dizkapağım orta şiddette yere vurdu. Tahmin ediyorum ki dizliğim olmasa canım fena halde acıyacaktı, belki daha fazlası.
Taksiciye bir şey demedim. Çünkü ikimizde de hata vardı. Ben daha kontrollü çıkmalıydım. O da daha dikkatli bir şekilde durmalıydı sanırım