- Katılım
- 3 Nis 2014
- Mesajlar
- 125
- Konu Yazar
- #1
Başlıkta da belirttiğim gibi bu akşam motorumla kaza yaptım.
Dik bir yokuştan aşağı 20km civarı bir hızla inerken öndeki aracın aniden durması ve benim de panik fren yapmamla ön teker kitlendi ve motor altımdan kaydı. Motor da ben de yokuşun etkisiyle sürüklendik biraz, tabi bu arada sol ayağım motor altında ezildi.Şu an uzanırken aşırı bir ağrı yok ama ayağım yere basınca tarak kısmı ciddi ağrıyor ve yürütmüyor ama hiçbir şişlik, morluk yok, parmaklarımı da hareket ettirebiliyorum. Bu saatte röntgen çekicek acil bulacağımı bilsem gidicem ama zannetmiyorum, artık sabah erken ilk iş gidicem. Şimdi kırık veya çatlak var mıdır diye ürperiyorum ciddi ciddi. Bu tarz bir durum yaşayan var mıdır aramızda?
Bu arada korumalı bot hariç tüm ekipmanım vardı..( Koruması olmasa da ayağımda kışın giydim deri bot vardı)
Fotolar aşağıda.



Dik bir yokuştan aşağı 20km civarı bir hızla inerken öndeki aracın aniden durması ve benim de panik fren yapmamla ön teker kitlendi ve motor altımdan kaydı. Motor da ben de yokuşun etkisiyle sürüklendik biraz, tabi bu arada sol ayağım motor altında ezildi.Şu an uzanırken aşırı bir ağrı yok ama ayağım yere basınca tarak kısmı ciddi ağrıyor ve yürütmüyor ama hiçbir şişlik, morluk yok, parmaklarımı da hareket ettirebiliyorum. Bu saatte röntgen çekicek acil bulacağımı bilsem gidicem ama zannetmiyorum, artık sabah erken ilk iş gidicem. Şimdi kırık veya çatlak var mıdır diye ürperiyorum ciddi ciddi. Bu tarz bir durum yaşayan var mıdır aramızda?
Bu arada korumalı bot hariç tüm ekipmanım vardı..( Koruması olmasa da ayağımda kışın giydim deri bot vardı)
Fotolar aşağıda.





