Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kaza yapan arkadaş 14 temmuzda yaptı şu ana kadarda iyileşmişdir sanırım konuyu hortlatan arkadaşımızda grenajdaki çizikleri merak etmiş nasıl giderdin diye insan değeri bir kez daha ortaya çıktı
konu hortlamış ama bende yazayım. çok geçmiş olsun. bende düştüğümde eldivenin koruma yerleri böyle olmuştu. sanırım scooter kullandığımdan ve hafif olduğundan ayağımda sorun olmamıştı. biraz düştüğüm tarafta totom ağrıyordu ama oda normal sanırım en korumasız yer toto
bir söz vardı. kaza yaptıktan sonra ayağa kalkabiliyorsan ucuz atlatmışsın demektir gibi birşeydi. o misal
arkadaslar aciklamis ben de 2 hafta once viraji alamayio karsi seride firladim gece 3'de.kimse yoktu yalnizdim gittim hastaneye hemen rontgen cektiler acil rontgen var her zaman gidebilirsin ucretsiz oluyor zaten aciller devlet hastanesinde