- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
- Bu gün KLE ile Ardeşen'in dağlık köylerini gezeyim dedim.
- Fotoğraf makinemi almayı unutmuşum yalnız
r: fotoğrafları telefonla çektim
- Fotoğraflar çok kalitesiz oldu ama idare eder
- Rotam : Ayder yolu üzerinden Köprüköy'e, oradan Manganez köyü, oradan yeniköy ve sonrasında Seslikaya köyünden tekrar ardeşen
Köprüköy dönüşünde tahta arabayla gezen çocuklar. benim gideceğim güzergahtan inmişler aşağı

Tırmanmaya başladım. Fotoğrafın solundaki dağı aşıp diğer tarafa geçeceğim

Ramzey QY 200 e göre çok daha hırçın çıkıyorum yokuşları

Köprüköyün üst taraflarındayım

Aşağısı ve karşısı sisler altında

Bu yollardan geçmeden olmaz , toprak yol huzur veriyor

Karşısı çok fena

Dağın diğer tarafına geçtim. ah ah, fotoğraf makinem olsaydı ne güzel fotoğraf olacaktı bu :salut:


Şu karşıki dağa da ramzey ile kaç kez gitmiştim, hey gidi günler

Şeytan şu soldaki yokuşa tırman dedi de zor tuttum keçiyi :mrgreen:


İnmeye devam ediyorum

Bahar mevsimi geldi, ağaçlar çiçek açmış, yalnız telefon çiçekleri kar gibi göstermiş

Bir de bu çakıllı yola dalayım dedim ardeşen yakınlarında, yan tarafta bir sürü mandalina ağacı vardı, görüm kaldı valla

Çok fena çakıl vardı, zor zaptettim KLE yi.

Aşağısı Fırtına vadisi

Karşı tarafta Pazar ve Hamidiye, sağ tarafta da Ardeşen var da gözükmüyo yalnız buradan

Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle esen kalın:king: