Küçük Bir Gezi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
  • Bu gün KLE ile Ardeşen'in dağlık köylerini gezeyim dedim.
  • Fotoğraf makinemi almayı unutmuşum yalnız :pr: fotoğrafları telefonla çektim
  • Fotoğraflar çok kalitesiz oldu ama idare eder
  • Rotam : Ayder yolu üzerinden Köprüköy'e, oradan Manganez köyü, oradan yeniköy ve sonrasında Seslikaya köyünden tekrar ardeşen


Köprüköy dönüşünde tahta arabayla gezen çocuklar. benim gideceğim güzergahtan inmişler aşağı




Tırmanmaya başladım. Fotoğrafın solundaki dağı aşıp diğer tarafa geçeceğim




Ramzey QY 200 e göre çok daha hırçın çıkıyorum yokuşları :p





Köprüköyün üst taraflarındayım





Aşağısı ve karşısı sisler altında






Bu yollardan geçmeden olmaz , toprak yol huzur veriyor :p






Karşısı çok fena





Dağın diğer tarafına geçtim. ah ah, fotoğraf makinem olsaydı ne güzel fotoğraf olacaktı bu :salut:













Şu karşıki dağa da ramzey ile kaç kez gitmiştim, hey gidi günler:)






Şeytan şu soldaki yokuşa tırman dedi de zor tuttum keçiyi :mrgreen:













İnmeye devam ediyorum








Bahar mevsimi geldi, ağaçlar çiçek açmış, yalnız telefon çiçekleri kar gibi göstermiş :)





Bir de bu çakıllı yola dalayım dedim ardeşen yakınlarında, yan tarafta bir sürü mandalina ağacı vardı, görüm kaldı valla :)






Çok fena çakıl vardı, zor zaptettim KLE yi.




Aşağısı Fırtına vadisi





Karşı tarafta Pazar ve Hamidiye, sağ tarafta da Ardeşen var da gözükmüyo yalnız buradan




Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle esen kalın:king:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Sizin için küçük ama bizim için büyük bir gezi...oralara gelmiş gibi oldum...teşekkür...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhabalar. Rize ardeşenliyim oraları yeniden görmek güzel oldu yazın sonu gibi gelecegim sizinle tanışmak isterim :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
makineyi unutmasymışın iyiymiş ...donuk doga manzaraları.. :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
öncelikle yeni motorun hayırlı olsun, bizler senin o güzel gezilerini hiç ama hiç unutmuyoruz ,genelde o ramzey enduro motorunu ve gezilerinin hepsini incelemiş birisi olarak .bu gezinin önceki gezilere göre biraz zayıf olduğunu gördüm,önceki geziler gibi gezileri senden bekliyoruz,niçin senden böyle gezileri bekliyoruz, bu gezileri en iyi yapan kişiledensin de ondan! motorun hayırlı olsun, ALLAH kaza göstermesin birde nasıl KLE 500 çok yakıyormu ? yakıtı nasıl.benim gönlümde ise XTZ 660 TENERE var inşallah bir gün buhayalim gerçek olur, saygılar motorcu arkadaşım...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Merhabalar. Rize ardeşenliyim oraları yeniden görmek güzel oldu yazın sonu gibi gelecegim sizinle tanışmak isterim :cat:

Ben de tanışmak isterim, burada olursam mutlaka tanışalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

öncelikle yeni motorun hayırlı olsun, bizler senin o güzel gezilerini hiç ama hiç unutmuyoruz ,genelde o ramzey enduro motorunu ve gezilerinin hepsini incelemiş birisi olarak .bu gezinin önceki gezilere göre biraz zayıf olduğunu gördüm,önceki geziler gibi gezileri senden bekliyoruz,niçin senden böyle gezileri bekliyoruz, bu gezileri en iyi yapan kişiledensin de ondan! motorun hayırlı olsun, ALLAH kaza göstermesin birde nasıl KLE 500 çok yakıyormu ? yakıtı nasıl.benim gönlümde ise XTZ 660 TENERE var inşallah bir gün buhayalim gerçek olur, saygılar motorcu arkadaşım...

çok sağolun, çok teşekkür ederim, iltifatlarınıza layık olmaya çalışacağım:cat:
Evet bu gezi biraz sönük kaldı, bunda hem fotoğraf makinemi unutmamın hem de gezinin kısa ve dar zamanda yapılması etkisi oldu. Çünkü ayrıntıları hiç çekemedim telefonla
Kle çok iyi, maşallahı var. yakıtı 5 litre.
İnşallah siz de hayalinizdeki motora kavuşursunuz
saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Güzel yorumları için herkese çok teşekkür ediyorum, çok özlemişim etkinlik gezisi paylaşmayı ve güzel yorumlarınızı okumayı
Herkese selamlar saygılar
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
güzel gezi olmuş Yusuf yarın beraber gazlamak dileğiyle devamını beklerim:)
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
1
sen burada mı varsın e burdkaı admıne şekil yapıyor musun tab6 ya yaptıgın gıbı.:D
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Olcay abi bu günkü geziyi paylaştım , bakabilirsin
yorum yapan herkese teşekkürler

tcksk, yazdığından hiçbişey anlamadım, ne demek istedin :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Sevgili Yusuf çok güzel gezi olmuş, ancak kısa bir gezi olmuş gibime geldi. Fotoğraf makinen yanında olsaymış yine döktürecekmişsin gibi görüntüler var olsun bunlarda güzel.. :)
( ee uzun soluklu, güzel görüntülü ve anlatımlı paylaşımlara alıştırmasaydın... :) ) RABBİM kaza beladan saklasın..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
amin, çok sağolun, teşekkür ederim, evet kısa bir gezi oldu , idare edin :) gelecek geziler inşallah eski ayarında ve tadında olur :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
güzel gezi olmuş. ramzey le yapılan yolculuklar ordakı kaliteli resimler i unutmayacagız
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolasın, kalite fotoğrafa devam, bu gezi böyle oldu sadece :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst