Kuba' XY100-E Modify

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaşlar 5 liralık benzinle 15 km gidebiliyorum(orj egzoz var motorun üstünde) ve bu durum çok canımı sıkıyor hava filtresine filen baktırdım birşey yok diyorlar motor 2013 kmde sizce subap ayarımı gerekli ? :S

::sas:: bay arkadaş benim motor seninkinden az yakıyor.
çok yakma nededine gelince.

eksoz la oynadığın için subap ayarı kaçmış yada hava ayarı bozuk olabilr...
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279

kişisel görüşün saygı duyarım , yorum için teşekkür..

--------------------------------------------------

Yeni bişi fark ettim benim egzozun altında 4-5 tane delik var nasıl oldu bilmiyorum :S bu delikleri neyle yada nasıl kapatabilirim..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motorun gayet güzel bende truva cup var modifiye deyince orjinalliği fazla bozmadan geliştirmeye yönelik birşeyler katman lazım ben ısıtmalı elcik- iridyum buji-bi xenon aydınlatma yaptım dağa güçlü olması için sıkıştırma basıncını 8\1 den 9.3\1 cıkarttım şanzıma oranınıda 1 er diş büyütüp son hızını 80 km den 95 km ye cıkarttım gerçek hız gprs ile ölçersen 80 km civarındadır 100-110 görenler sadece saatte görüyor o hızı
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
motorun gayet güzel bende truva cup var modifiye deyince orjinalliği fazla bozmadan geliştirmeye yönelik birşeyler katman lazım ben ısıtmalı elcik- iridyum buji-bi xenon aydınlatma yaptım dağa güçlü olması için sıkıştırma basıncını 8\1 den 9.3\1 cıkarttım şanzıma oranınıda 1 er diş büyütüp son hızını 80 km den 95 km ye cıkarttım gerçek hız gprs ile ölçersen 80 km civarındadır 100-110 görenler sadece saatte görüyor o hızı

iridyum bujiyi tavsiye edermisin peki ? Birde bu cupların ibrelerinin yanlış olduğunu hep okurdum ama inanmazdım hafta sonu arabayla yan yana giderek boş bir yolda hız denemesi yaptım sonuç : motorda 120 ibre var 120 yi çok az geçti ama araba ibresiyle 95 km/h hız gösterdi.. sizce 95 km/h normalmi ?
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
cok iyi bir sürat 95 km iridyum bujiyi tavsiye ederim ben randıman aldım ama değiştirirken dikkat et üzerinden cıkan CR7HSA idi iridyumun kodu da aynı idi farklıbuji takmadım yani CR8HSA olmaz

senin motorun üzerinden cıkan bujinin koduyla aldığın bujinin kodu aynı olmalı
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
bilgilendirmen için teşekür ederim en yakın zamanda bi iridyum buji alıcam..
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
arkadaşlar 5 liralık benzinle 15 km gidebiliyorum(orj egzoz var motorun üstünde) ve bu durum çok canımı sıkıyor hava filtresine filen baktırdım birşey yok diyorlar motor 2013 kmde sizce subap ayarımı gerekli ? :S

:pr: 1 litre ile 15 km mi o zaman cub un bir anlamı kalmıyor :pr: benim torro 11.000 km yi devirdi 5 tl benzinle en az 40 km rahat yapıyor..:cat:
Subap ayarına bir baktır aynı problem bende de vardı bir ara sonra düzeldi.
Modifiye ye gelince paran varsa yap yoksa hiç bulaşma orjinal hali her zaman favorimdir..
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Sibop ayarı gerekiyormuş uygun bir zamanda yaptırıcam ve yeni resimler :)

3v4r.jpg


3v67.jpg


Buda arkadaşımın mondial ;

3v73.jpg
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
:pr: 1 litre ile 15 km mi o zaman cub un bir anlamı kalmıyor :pr: benim torro 11.000 km yi devirdi 5 tl benzinle en az 40 km rahat yapıyor..:cat:
Subap ayarına bir baktır aynı problem bende de vardı bir ara sonra düzeldi.
Modifiye ye gelince paran varsa yap yoksa hiç bulaşma orjinal hali her zaman favorimdir..
hocam bende de cup var ama ben bir depoyla (12TL fulleniyor) 145km yol gidiyorum full boşalana kadar. yani 5 TL benzin ile yaklaşık 60km civarı yol demek bu. bu arada benim motor orjinal yani nasıl aldıysam öyle duruyor hiç oynama filan yapmadım motorda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst