- Katılım
- 31 May 2009
- Mesajlar
- 615
arkadaşlar 5 liralık benzinle 15 km gidebiliyorum(orj egzoz var motorun üstünde) ve bu durum çok canımı sıkıyor hava filtresine filen baktırdım birşey yok diyorlar motor 2013 kmde sizce subap ayarımı gerekli ? :S
::sas:: bay arkadaş benim motor seninkinden az yakıyor.
çok yakma nededine gelince.
eksoz la oynadığın için subap ayarı kaçmış yada hava ayarı bozuk olabilr...