- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
daha 1 yaşında bile değil motor normalmi tellerin bu kadar gevşemesi
bisikletçi de ben motor jantı yapmam diyor yahu..
Canı istese öyle bir yapıyor ki,
Sıkıntı bisikletçilerdeki akort etmek için kullandığı akord ayaklığı motosikletin jant çemberine küçük kaldığından yapmak istemiyor aslında çözüm basit,
tekeri milinden mengeneye sıkıştırarark aynı işlevi yapabiliyor ama motorun tekerinide söküp takması bisiklete göre daha meşaakatli olduğu için uğraşmak istemiyor çoğusu.
Sen tekeri söküp ardından lastiğide söküp götürürsen yapamam diyeceğini sanmıyorum,
biri yapmazsa öteki bisikletçi yapar..

