Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
daha 1 yaşında bile değil motor normalmi tellerin bu kadar gevşemesi
bisikletçi de ben motor jantı yapmam diyor yahu..

Canı istese öyle bir yapıyor ki,
Sıkıntı bisikletçilerdeki akort etmek için kullandığı akord ayaklığı motosikletin jant çemberine küçük kaldığından yapmak istemiyor aslında çözüm basit,
tekeri milinden mengeneye sıkıştırarark aynı işlevi yapabiliyor ama motorun tekerinide söküp takması bisiklete göre daha meşaakatli olduğu için uğraşmak istemiyor çoğusu.
Sen tekeri söküp ardından lastiğide söküp götürürsen yapamam diyeceğini sanmıyorum,
biri yapmazsa öteki bisikletçi yapar..
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
ben burada bisikletçiye gidiyorum, sökme takma hiçbirşeye karışmıyorum ve 20tl veriyorum. en son, str yi satmadan önce yazın akord ettirmiştim.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
ben burada bisikletçiye gidiyorum, sökme takma hiçbirşeye karışmıyorum ve 20tl veriyorum. en son, str yi satmadan önce yazın akord ettirmiştim.

vay be ne güzel fiyat :) valla bizim esnafta iş yok çok tembeller ilgi alaka 0...
lastiği söküp götürsem belki yapar ama onu da ben yapamam..
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
19
arkadaşlar bende motorumu aldım artık bende str250'ciyim istanbuldanım ve araziye gideceğim yarın var mı kimse şile-ağva turu yapacak ?
2 motor gidiyoruz şimdilik diğer motor pcx. varsa katılmak isteyen memnuniyet duyarız.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
arkadaşlar bende motorumu aldım artık bende str250'ciyim istanbuldanım ve araziye gideceğim yarın var mı kimse şile-ağva turu yapacak ?
2 motor gidiyoruz şimdilik diğer motor pcx. varsa katılmak isteyen memnuniyet duyarız.

PCX le olmaz o iş. :)

Seni buraya alalım.
http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/98710-istanbul-cross-grubu-20.html
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar yaklasik 15 gun once satinaldigim STR mi, CRF450 alacagimdan dolayi satiliga cikarttim.
ilk Sahibinden, 2012 Model, 600 KM...
Rodaji itinayla ve Castrol10/40 yag ile yapilmistir.
ilk 500 bakiminda Yag (Castrol10/40) , Buji, Hava Filtresi Degistirilmistir.
Hic bir masrafi olmayan sifir diyebilecegim bir motordur. Onceki sayfalarda Fotograflarimi gorebilirsiniz.
Fiyat:3400 TL dir...
0544 789 77 77 - Nurdogan Semiz
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Arkadaslar yaklasik 15 gun once satinaldigim STR mi, CRF450 alacagimdan dolayi satiliga cikarttim.
ilk Sahibinden, 2012 Model, 600 KM...
Rodaji itinayla ve Castrol10/40 yag ile yapilmistir.
ilk 500 bakiminda Yag (Castrol10/40) , Buji, Hava Filtresi Degistirilmistir.
Hic bir masrafi olmayan sifir diyebilecegim bir motordur. Onceki sayfalarda Fotograflarimi gorebilirsiniz.
Fiyat:3400 TL dir...
0544 789 77 77 - Nurdogan Semiz

Hangi CRF öğrenebilirmiyim. Ben de niyetlenmiştim bir ara sonrasında beklemeye geçtim.
 

llk

Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.

ben 2. elden yana yaptım tercihimi ve memnunum. ikinci ellerde çok temiz çok çok düşük kilometrelerde makineler var. sıfırdan farksızlar. boşuna sıfırına o parayı vermeyin. 2013 modellerde ön amortisör dışında bir iyileştirmeye gidilmedi. diğer bahsettikleriniz de kafaya takılacak şeyler değil. (son kasa aldım)

Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?

yedek parçalara buyrun kendiniz bakınız, hepsi var.

http://www.camgoz.com.tr/asp/group/229/STR250CB
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.

yeni kasa kullanıyorum.yedek depo olayı anladığım kadarı ile kronik,ya motor stop etmeden yedeğe alacaksın,yada stop ederse 5-10dk bekleyip öyle çalıştıracaksın.yolda kalma olayı değil yolda bekleme durumu var...egzoz'umla oynamadım ve hala sinyalimi eritmiş değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?

granaj dışında mekanik olarak her türlü yedek parçayı piyasada rahatlıkla bulabilirsin...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?

Ben 500 KM Bakımında; Yağı + Bujisi ve Hava Filtresini değiştirdim. Amortisörlerine kadar herşeyi mevcuttu serviste...

20 Nisanda Kar Keyfi :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Ben 500 KM Bakımında; Yağı + Bujisi ve Hava Filtresini değiştirdim. Amortisörlerine kadar herşeyi mevcuttu serviste...

20 Nisanda Kar Keyfi :)

[url]http://img594.imageshack.us/img594/4255/20130420163159.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img838.imageshack.us/img838/5889/20130420165452.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

cakalaz buji ve hava filtresini neden değiştirdin anlamadım. Hadi bujiyi daha kalitesiyle değiştirebilirsin ama hava filtresi zaten sünger. Kompresör ile temizleyip tekrar çok uzun süre kullanabilirdin.
Benim yanlış bildiğim birşey varsa bilen arkadaşlar yorum yapsınlar. Hem ben hem de diğer arkadaşlar öğrenmiş olsun konuyu.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ASLında dediğin gibi temizlenebilirdi. Fakat benim titizliğimden kaynaklanıyor. Hayabusa'mda da Her 3000 kmde bir Yağ ve Yağ Filtresi , 6ooo KM'de bir Hava filtresini degistiriyorum...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hava filtresini güzelce yıkayıp kurutuyorsun,sonra tekrar tak ve yola devam...
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Merhabalar..

Bugün motorumu sattım ve STR250 için Ankara'da bir arkadaşla anlaştık. 2012 model 5000km civarında bir motor. Mekanik olarak çok iyi durumda ama grenajları tamamen pespembe olmuş. Alınca ilk iş onları boyamam veya kaplamam gerekecek..
Alacağım motor bu: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-uzun-yol-yapmamis-kazasiz-ilk-sahibinden-ihtiyac-fazlasi-121155369/detay/

Sıfırına fazladan 1600tl vermek çok gereksiz geldi biraz mantıklı düşününce.. Bakalım sanırım yarına teslim almış olurum motoru..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun. Temiz kullanıldıktan sonra ıkıncı ellerde de herhangi bir sorun yasanmaz :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Merhabalar..

Bugün motorumu sattım ve STR250 için Ankara'da bir arkadaşla anlaştık. 2012 model 5000km civarında bir motor. Mekanik olarak çok iyi durumda ama grenajları tamamen pespembe olmuş. Alınca ilk iş onları boyamam veya kaplamam gerekecek..
Alacağım motor bu: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-sahibinden-ihtiyac-fazlasi-121155369/detay/

Sıfırına fazladan 1600tl vermek çok gereksiz geldi biraz mantıklı düşününce.. Bakalım sanırım yarına teslim almış olurum motoru..

hayırlı olsun,Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin...
2. el almakla iyi etmişsin.keşke herkes senin gibi mantıklı olabilse...sırf şu bilinçsiz insanlar yüzünden motorumu satmak istemiyorum,ulan 2. el diye utanmasalar üzerine para isteyecekler...
ama suç bizdeki motoru temiz kullanıp tertemiz şekilde satmaya çalışıyoruz.nesi var nesi yok dürüstçe söylüyoruz.öğrendimki bizim millet'e dürüst olmayacaksın,kötü malı kakalayacaksınki işte o zaman iyi olursun...
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Teşekkür ederim.

Dün teslim aldım motoru. Kısa bir yıkamanın ardından benzinliğe gittim tam 10.75lt aldı. Açıkcası bu kadar beklemiyordum :)

30km kadar kullanabildim henüz. Çekişi oldukça güzel. Baya memnun kaldım. Tam istediğim ayarda. Ani hızlanma gerektiren durumlarda vites küçültmeye gerek kalmadan toparlayıp gidiyor.

Yalnız km saati çalışmıyor şu an. Sanırım tel kopmuş. Birde boşa geçiremedim bir türlü. Vites geçişleri çok sert 1'den boşa almak istediğimde zorlanıp direk 2'ye geçiyor. Bunu çözemedim :) Bunun dışında arka lastiği de aşınmış durumda, asfalta daha uygun bir lastik almayı düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka model var mı? Gerçi bu konuyu baştan okusam sanırım bir çok tavsiye bulabilirim ama şimdilik zaman yok :)

Birde bir soru daha arka dişliyi küçülten oldu mu hiç? Motor çok hızlı şekilde son hızına geliyor, bence arka dişliyi biraz küçültüp son hızda bir kaç km artış ve genel seyir hızında da biraz yükselme elde etmek mümkün gibi.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun güle güle kullan. Benzini o kadar çok azaltmaya çalış. Ben hiç denemedim ama arkadaşlar yedek depoya geçerken biraz beklemen gerektiğini söylediler.
Yağ değişimi kaç km önce yapıldı acaba. Vites geçişinin nedeni yağ zamanının gelmiş olması olabilir.
Asfalta daha uygun nasıl bir lastik alırsın bilmiyorum. Ben asfaltta kullanmadığım için hiç araştırmadım ama konuyu araştırmakta fayda var.
Dişliyi büyüten var ama küçülten var mıydı onu hatırlamıyorum yine konuya bakmak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst