- Katılım
- 5 Nis 2012
- Mesajlar
- 19
keske daha ayrıntılı olsaydı resimler cok daha iyi olurdu, büyük formatlı çözünürlüğü yüksek olsa da ne nasıl daha iyi görseydim üretim sorum değil :cat:
mail adresim [email protected] adresine str nin gidon fotografını istediğinizi belirten bir mail yollayın.cep telde kayıtlı oradan yollarım.fotoların mb çok yüksek olduğu için siteye atamıyorum.
bu arada zincir ön dişli orjinalde 15t iken bugün 14t taktırdım.ilk izlenimlerim mükemmel.güç arttı.51t olan arka dişliyide 56t yapmayı düşünüyorum.
Son düzenleme:

