Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahada konuyu kapattım...Suç bendeki bu motoru bu kadar gözümde büyütüp bu kadar sayfa yazı yazdım...Kuba Str250cc Bana göre değil arkadaşlar...Buyrun tepe tepe kullanın ve hayrını görün daha ne diyim...Kolay gelsin...:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Tecrübe ve somutluk fışkıran mesajlar... Adam olayı çözmüş, bize laf düşmez.

Neyse bence konuyu saptırmayalım, burası belli bir modelin başlığı. Kendi başlığı olan başka modellerden bukadar bahsedilirse olmaz. Ben "Külüstür Kuba!" kullanıcılarının paylaşımlarını bekliyorum...:)

külüstür valla sorma nereye elimi atsam elimde kalıyo :queen: motoru aldıysan bi ara görüşelim...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
külüstür valla sorma nereye elimi atsam elimde kalıyo :queen: motoru aldıysan bi ara görüşelim...

:) Henüz alamadım. Aldığım zaman bir buluşma ayarlıycam ama söz :cat: Bu hafta içi gelecek olması lazım. Tabi kesin motor geldiği gün benim de şehir dışı işim çıkar... Kesin öyle olacak. :pr:
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
kuba str 250

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

beyler nasıl resim atıyoruz ayrıntılı anlatırmısın arazi resimlerini atmak istiyorum
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hizliresim.com a gir resimleri yükle ordaki direct linkleri [IMG ] [ /IMG] kodlarının arasına yapıştır yalnız köşeli tırnakların içerisindeki boşlukları silmeyi unutma..

:) Henüz alamadım. Aldığım zaman bir buluşma ayarlıycam ama söz :cat: Bu hafta içi gelecek olması lazım. Tabi kesin motor geldiği gün benim de şehir dışı işim çıkar... Kesin öyle olacak. :pr:

Al da kurtulak la şu kabir azabından :p
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
!5 gün önceki cross turumuzda fena belimi incittim, hala da tam iyileşmedim. Bu hafta sonuda ufaktan bi kaçamak yapıcam ailece, e sorada ramazan.

Ben nerdeyse sezonu bitirdim sayılır, motor daha 225 km de :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
!5 gün önceki cross turumuzda fena belimi incittim, hala da tam iyileşmedim. Bu hafta sonuda ufaktan bi kaçamak yapıcam ailece, e sorada ramazan.

Ben nerdeyse sezonu bitirdim sayılır, motor daha 225 km de :mrgreen:

geçmiş olsun abi ben 1600 km oldum bile hatta km telim koptu servisi arayımda garantiden ayarlasınlar :)
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Arkadaşalar selamlar, başlığı uzun zamandır takip etmekteyim. Yaklaşık bir ay önce ben de STR'me kavuştum :)

Motor güzel, torku falan yerinde. F/p olarak alınabilinecek bir motor..

Öncelikle şöyle bir kolaj koyayım ileride tek tek ekleyeceğim zaman buldukça fotoları

 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@ytczm resimler güzel, motorunuz da hayırlı olsun. Elcikleri nereden temin ettiniz? Varsa marka/model ??
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun ytczm arkadaşım güle güle kullan.
bu arada arazide çatlayan aynamı ybr 125 aynası ile deyiştirdim şiddetle tavsiye ederim.hem daha iyi görüş açışı,hemde ileri geri,aşağı yukarı katlanabilir olması dolayısı ile çok kullanışlı.bizim apartman'a girerken çoğu zaman aynayı çarpıyodum ve çatlak aynama 2. çatlağı oluşmuştu.şimdi ise içe doğru katlıyorum ohhhh misss gib :) ayrıca araziye çıkarkende bu yöntemi kullanıcam bidaha sök tak uğraşmayalım :cat:
bir diğer konuda; kaç numara yağ kullanıcaz?ayna ile birlikte 10-40 yağ aldım ama araştırmalarım sonucu yazın daha kalın 15 veya 20-40 yağ kullanılması gerektiğini farkettim.ne dersiniz 10-40 kullanmanın sakıncası varmı yoksa 15-40 lamı deyiştirsem?
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
@Syanur, teşekkürler. Dostum aldığımda vardı elcikler, ama motor malzemesi satan yerlerde satılıyor aynıları. Beyaz rengini sormuştum oradan biliyorum :)

@ozrace teşekkürler. walla hocam benim aynalar beşgen mi ne onlar hoşuma gidiyor :)

yağ konusunu bilmiyorum, ben de o kadar anlamıyorum. Anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim makbule geçer :)

Bir de motoru memleketim olan Antakya'da aldım ve görev yerim olan Kars'a getirdim geçen gün. Atiklik konusunda hayal kırıklığına uğradım! 2.viteste şahlanan motor şimdi sadece hızlanıyor. Bu durum beni üzdü. Rakımdan kaynaklanıyor bu durum, caresi var mı karbüratör ayarından falan oynansa eski atik duruma getirebilir miyiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------







 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
@Syanur, teşekkürler. Dostum aldığımda vardı elcikler, ama motor malzemesi satan yerlerde satılıyor aynıları. Beyaz rengini sormuştum oradan biliyorum :)

@ozrace teşekkürler. walla hocam benim aynalar beşgen mi ne onlar hoşuma gidiyor :)

yağ konusunu bilmiyorum, ben de o kadar anlamıyorum. Anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim makbule geçer :)

Bir de motoru memleketim olan Antakya'da aldım ve görev yerim olan Kars'a getirdim geçen gün. Atiklik konusunda hayal kırıklığına uğradım! 2.viteste şahlanan motor şimdi sadece hızlanıyor. Bu durum beni üzdü. Rakımdan kaynaklanıyor bu durum, caresi var mı karbüratör ayarından falan oynansa eski atik duruma getirebilir miyiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

[url]http://img41.imageshack.us/img41/3851/balksz2wr.jpg[/URL]

[url]http://img685.imageshack.us/img685/9832/balksz4n.jpg[/URL]

[url]http://img717.imageshack.us/img717/6717/balksz5rx.jpg[/URL]

[url]http://img824.imageshack.us/img824/2289/mg9144l.jpg[/URL]

hocam canon eos 600d'yi güle güle kullanın çekimler çok güzel :) atiklik içinse karburatörden hava ayarını biraz açman gerekecek :king:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
dostum elcik korumayı mı kastettin yoksa.. ben şu ilandakinin kırmızısını aldım gayet güzel bişey acerbis kopyası

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-enduro-elcik-taksit-kargosuz-92329494/detay

istersen sanada bunu alıp yeşil sprey boyayla boyayalım :p

Evet ya elcik korumayı kastetmiştim, anlamışsın :) Şunlar da hep birbirine benziyor, ama daha ucuz gibi;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-urun-sok-fiyat-3-farkli-renk-93501030/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-kargo-ucretsiz-sofuoglumotor-91447528/detay

Bakalım ayarlıycaz bişeyler, siyah olur herhalde. Çünkü yeşiller fıstık yeşil tonu uymayabilir. Buarada hala motoru bekliyorum ben :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Evet ya elcik korumayı kastetmiştim, anlamışsın :) Şunlar da hep birbirine benziyor, ama daha ucuz gibi;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-urun-sok-fiyat-3-farkli-renk-93501030/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-kargo-ucretsiz-sofuoglumotor-91447528/detay

Bakalım ayarlıycaz bişeyler, siyah olur herhalde. Çünkü yeşiller fıstık yeşil tonu uymayabilir. Buarada hala motoru bekliyorum ben :)

ikisinide önermem.sakın alma...
1.sadece plastik içinde demir yok...
2.bağlantı elemanları çok dandik daha bağlarken kırılabiliyor...

ben aşağıdakinden aldım.malzeme sağlam ama kargo 13 günde geldi direk Çin'den adresime.birde bizim gidon 28 den 22 ye indiği için bağlantı elemanı 22 ye göre biraz uğraşacaz ama sonuçta bu ikisinden sağlam olacağı kesin...henüz takamadım str nin gidon delikleride ufak bugün maktapla genişletmeyi düşünüyorum.takınca resimleri koyarım...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nduro-icin-handguard-el-koruma-66433559/detay
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ikisinide önermem.sakın alma...
1.sadece plastik içinde demir yok...
2.bağlantı elemanları çok dandik daha bağlarken kırılabiliyor...

ben aşağıdakinden aldım.malzeme sağlam ama kargo 13 günde geldi direk Çin'den adresime.birde bizim gidon 28 den 22 ye indiği için bağlantı elemanı 22 ye göre biraz uğraşacaz ama sonuçta bu ikisinden sağlam olacağı kesin...henüz takamadım str nin gidon delikleride ufak bugün maktapla genişletmeyi düşünüyorum.takınca resimleri koyarım...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nduro-icin-handguard-el-koruma-66433559/detay

Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Söylediğin iyi oldu. Buarada genelde bu tarz universal ürünlerde 2 parça daha koyup gerek 28 lik gerek 22 lik gidonlara takılabilmesini sağlıyorlardı. En azından 1-2 ilanda öyle görmüştüm. Keşke senin gidona uygun parçaları da olsaymış, uğraşmazdın :wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
14
motor şuanda 3000 küsüre geldi kütahyadan başlayarak balıkesir ayvalık tan sahil kenarından antalya ya kadar bir hafta boyunca gezdim banamısın demedi sadece arka sağ sinyal eridi bence parasını sonuna kadar hakediyor.Alacaklara kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
ikisinide önermem.sakın alma...
1.sadece plastik içinde demir yok...
2.bağlantı elemanları çok dandik daha bağlarken kırılabiliyor...

ben aşağıdakinden aldım.malzeme sağlam ama kargo 13 günde geldi direk Çin'den adresime.birde bizim gidon 28 den 22 ye indiği için bağlantı elemanı 22 ye göre biraz uğraşacaz ama sonuçta bu ikisinden sağlam olacağı kesin...henüz takamadım str nin gidon delikleride ufak bugün maktapla genişletmeyi düşünüyorum.takınca resimleri koyarım...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nduro-icin-handguard-el-koruma-66433559/detay


arkadaş gerekli açıklamayı yapmış, iki modele de boşuna para vermiş olursun. benim aldığımla öner' in aldığı elcik koruma aynı, bağlantılar sağlam, malzemenin kendi de acerbis modelinin kopyası ve sağlam alüminyum malzeme. uyumluluğu konusunu garanti edemem ama, orası senin yaratıcılığına kalmış, ne yapıp edip uyduracaksın :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
dün yeni elcikleri ve elcik korumalarını taktım.aynalarımı daha önceden ybr 125 aynası ile değiştirmiştim...
elcik koruma aparatının bağlantı parçaları bizim gidon'a uymadığından ufak tadilatlar yaptım;gidon deliği dar olduğundan maktap ile genişlettim,korumaya çarpmasın rahat çalışsın diye manetin ucundaki topları kestim,gidon bağlantı aparatı 22mm ye göre olduğundan civatasıda küçüktü.orjinalı alyan başlı idi ama ben kolaylık olsun diye M5x30mm 4 adet yıldız başlı civata aldım,arasındaki boşluk çirkin durmasın ve daha sağlam olsun diye 2 adet'de M5 civata koydum, apartın iç kısmınada tek tarafı bantlı sert sünger koyarak sıkıştırdım.bence 10 numara oldu :)

öncesi;



sonrası;





resimler telefonla çekildiğinden kalitesi düşük kusura bakmayın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst