- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
,,,vites geçişleri için serviste motor yağına ilave şanzuman yağı ilave edilmişti bir miktar, o yüzden vites geçişlerim gayet sorunsuz.
O neymiş ya... Garip geldi bana bu durum. Aklım karıştı...:silent: Hani ne zararı olabilir diye düşünüyorum da, tam emin olamadım zararı olur mu diye... (motor yağına şanzıman yağı karıştırmak)